گزارش سالانه شیدان

یکتانت با هدف کمک به اکوسیستم استارت آپ در ایران و شفاف سازی صنعت تبلیغات آنلاین گزارشی از رفتار کاربران وب در دسک تاپ و موبایل از ابتدای اکتبر 1997 تا پایان سپتامبر 1998 منتشر کرد. این گزارش اطلاعات کاملی در مورد افراد و مشاغل متقاضی فعالیت در زمینه تجارت آنلاین ارائه می دهد.

گزارش کامل سالانه یکتانت را از اینجا بارگیری کنید.

در حال حاضر ، Yektant تبلیغات ماهانه مشاغل مختلف را برای بیش از 100 میلیون کاربر دسک تاپ و موبایل نمایش می دهد. با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین ، رفتار آنها را تجزیه و تحلیل می کند و تبلیغات متناسب با سلیقه و نیازهای هر کاربر را به روشی کاملاً هوشمند به نمایش می گذارد. این گزارش از تجزیه و تحلیل رفتار کاربر ، نمایش وب سایت ها و وب سایت های تبلیغاتی بدست آمده و به دو بخش کلی تقسیم شده است.

گزارش بخش ها

این گزارش به دو بخش کلی تقسیم شده است. بخش اول اطلاعات مربوط به رفتار کاربر ، ISP ، مرورگرها و غیره را ارائه می دهد و بخش دوم گزارش ها و آماری را درباره تبلیغات Yektant از قبیل متوسط ​​نرخ کلیک و نرخ کلیک (CTR) در مدل های مختلف تبلیغات Yektant به مشاغل ارائه می دهد. .

نمونه هایی از گزارش سالانه شما

یکی از نمودارهای اصلی این گزارش میزان ترافیک کاربران وب به طور جداگانه برای موبایل و دسک تاپ است. همانطور که در نمودار زیر مشاهده می کنید ، میانگین ترافیک کاربران موبایل بیش از دسک تاپ در 24 ساعت شبانه روز است. همچنین بیشترین میزان ترافیک برای کاربران دسک تاپ در ساعات کار ، به ویژه بین ساعت 8 صبح تا 2 بعدازظهر و بیشترین میزان ترافیک برای کاربران موبایل در ساعات پایانی شب ، به ویژه بین ساعت 9 شب تا 12 نیمه شب است.

نمودار زیر ترافیک کاربران در ماه رمضان را نشان می دهد. همانطور که مشاهده می کنید ، کاربران تقریباً در تمام ساعات شبانه روز ، به استثنای افطار ، مطابق سایر اوقات سال رفتار می کنند. میزان ترافیک کربن در هنگام افطار حدود 15 درصد کاهش می یابد و به حالت عادی برمی گردد.

در دو نمودار زیر می توانید از توزیع ترافیک کاربران به طور جداگانه برای زنان و مردان ، هم در تلفن همراه و هم در دسک تاپ مطلع شوید. طبق دو نمودار زیر ، مردان در همه ساعت ها ، به ویژه در ساعات کار ، بیش از زنان در وب حضور دارند.

نمودار دیگر علاقه کاربران وب را به موضوعات مختلف نشان می دهد. طبق این نمودار ، اخبار ورزشی ، سیاسی و اجتماعی بسیار مورد توجه کاربران وب قرار گرفته است و از طرف دیگر ، فال ، تعبیر خواب و جملات عاشقانه کمترین پیرو را دارند.

یکی از اطلاعات ارائه شده در قسمت دوم گزارش ، میزان متوسط ​​کلیک (CTR) در مدل های مختلف تبلیغاتی Yektant است. همانطور که مشاهده می کنید ، نرخ کلیک نمایش داده شده در تبلیغات مجدد هدف ، چندین برابر بیشتر از تبلیغات بنر همسان است.

امید است خواندن این گزارش برای افرادی که در زمینه آنلاین فعالیت می کنند یا می خواهند از تبلیغات آنلاین استفاده کنند مفید باشد و به آنها در تصمیم گیری بهتر و دستیابی به موفقیت بیشتر کمک کند.

گزارش کامل سالانه یکتانت را از اینجا بارگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید