Yektant گزارشی از رفتار کاربران وب در رایانه های رومیزی و تلفن های همراه از ابتدای اکتبر 1997 تا پایان سپتامبر 1998 با هدف کمک به اکوسیستم استارت آپ در ایران و ایجاد صنعت تبلیغات آنلاین شفاف تر است. این گزارش اطلاعات جامعی راجع به افراد و شرکت هایی که می خواهند در زمینه مشاغل آنلاین فعالیت کنند ارائه می دهد.

گزارش کامل سالانه یکتانت را از اینجا بارگیری کنید.

امروزه Yektant تبلیغات ماهانه شرکت های مختلف را به بیش از 100 میلیون کاربر دسک تاپ و موبایل نشان می دهد. با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین ، رفتار آنها را تجزیه و تحلیل می کند و تبلیغات متناسب با سلیقه و نیازهای هر کاربر را به روشی کاملاً هوشمند به نمایش می گذارد. این گزارش از تجزیه و تحلیل رفتار کاربران ، وب سایت های نمایشی و وب سایت های تبلیغاتی بدست آمده و به دو بخش کلی تقسیم شده است.

گزارش بخش ها

این گزارش به دو بخش کلی تقسیم شده است. بخش اول اطلاعات مربوط به رفتار کاربر ، ISP ، مرورگرها و غیره را ارائه می دهد و بخش دوم گزارش ها و آماری درباره تبلیغات Yektant از جمله نرخ متوسط ​​کلیک و نرخ کلیک (CTR) در اختیار شرکت ها قرار می دهد. مدل های مختلف تبلیغات Yektant.

نمونه هایی از گزارش سالانه شما

یکی از نمودارهای اصلی این گزارش ، ترافیک جداگانه کاربران وب برای دستگاه های تلفن همراه و دسک تاپ است. همانطور که از نمودار زیر مشاهده می کنید ، میانگین ترافیک کاربران دستگاه های تلفن همراه در تمام ساعات شبانه روز از میزان دسک تاپ بیشتر است. همچنین ، بیشترین میزان ترافیک برای کاربران رایانه رومیزی در ساعات کاری بخصوص بین ساعت 8 صبح رخ می دهد. م. و 2 بعد از ظهر M. ، و بیشترین میزان ترافیک برای کاربران دستگاه های تلفن همراه اواخر شب ، به خصوص بین ساعت 9 شب رخ می دهد. م. و 12 شب.

نمودار زیر ترافیک کاربران در ماه رمضان را نشان می دهد. همانطور که مشاهده می کنید ، کاربران طبق سایر اوقات سال تقریباً در تمام ساعات شبانه روز به استثنای افطار رفتار می کنند. میزان تردد زغال سنگ در هنگام افطار تقریباً 15٪ کاهش می یابد و به حالت عادی برمی گردد.

در دو نمودار زیر ، می توانید توزیع ترافیک کاربر را به طور جداگانه برای مردان و زنان ، هم در دستگاه های تلفن همراه و هم در رایانه های رومیزی مشاهده کنید. طبق دو نمودار زیر ، مردان در همه ساعت ها ، به ویژه در ساعات کار ، بیش از زنان در وب حضور دارند.

نمودار دیگر علاقه کاربران وب را به موضوعات مختلف نشان می دهد. طبق این نمودار ، اخبار ورزشی ، سیاسی و اجتماعی در بین کاربران وب بسیار محبوب است و از طرف دیگر ، فال ، تعبیر خواب و عبارات عاشقانه پیروان کمتری دارند.

یکی از داده های ارائه شده در قسمت دوم گزارش ، میزان متوسط ​​کلیک (CTR) در مدل های مختلف تبلیغاتی Yektant است. همانطور که مشاهده می کنید ، میزان کلیک نشان داده شده در تبلیغات مجدد هدف ، چندین برابر بیشتر از تبلیغات تبلیغاتی بنر است.

امیدواریم خواندن این گزارش برای افراد فعال در زمینه تبلیغات آنلاین یا افرادی که می خواهند از تبلیغات آنلاین استفاده کنند مفید باشد و به آنها کمک کند تا تصمیمات بهتری بگیرند و موفقیت های بیشتری کسب کنند.