تیترهای تبلیغاتی جذاب مانند ویترین مغازه های خلاقانه است. هدف آنها این است که راه شما را ببندند ، کاری انجام دهند ، خود را با آن وسیله تصور کنند و شما را مجبور کنند از “آستانه روانشناسی” عبور کرده و برای خرید آن کالا وارد فروشگاه شوید.
در دنیای واقعی ، تزئین ویترین یک راه برای جذب مشتری های بالقوه است ، اما تبلیغات آنلاین با یک کلیک. حتی تا زمانی که بتوانید مشتریان را متقاعد به کلیک بر روی تبلیغات خود کنید ، حتی بهترین محصول یا خدمات نیز برای شما هیچ ارزشی ندارد. تبلیغات کلیکی نیز می تواند به شما کمک کند.
در این مقاله ، نگاهی خواهیم انداخت به چگونگی نوشتن عناوین جذاب و نکاتی برای نوشتن عنوان هایی که مشتریان نمی توانند در برابر آنها مقاومت کنند. برای انتخاب عکس مناسب برای تبلیغات منطبق ، 8 نکته برای عکسهای تبلیغاتی موثر را بخوانید.

در این مقاله نمونه های زیادی از تبلیغات را مشاهده می کنید که مارک های بزرگ کشور در تبلیغات مشابه خود در Yektant استفاده کرده اند.

1. س Askال کنید

تعامل کاربر نقش مهمی در افزایش نرخ تبدیل دارد. یکی از راه های توجه این است که سوالی را در عنوان تبلیغ خود مطرح کنید. یک سوال ذهن مشتریان را به خود جلب می کند و آنها احتمالاً علاقه مند به دانستن پاسخ هستند.

۲. مشکلات مردم را حل کنید

به گفته بسیاری از کارشناسان ، یک نکته بسیار مهم در هنگام نوشتن یک عنوان جذاب تبلیغاتی پرداختن به مضامین عنوان است که سعی در حل مشکلات مردم دارند. مردم نمی خواهند چیزی بخرند ، آنها می خواهند مشکل خود را حل کنند. عناوینی که باعث می شوند بیننده احساس کند محصول یا خدمات شما این کار را انجام می دهد بسیار در دسترس تر هستند.

3. مقداری ادویه درست کنید

تبلیغ کنندگان اغلب توجه زیادی به تبلیغات رقبای خود دارند در حالی که متأسفانه مشتریان اهمیتی نمی دهند. آنچه آنها می بینند بسیاری از تبلیغات مشابه است. ضروری است که تبلیغ شما با رقبای شما متفاوت باشد. طنز یک روش عالی برای انجام این کار است ، اما آنچه ممکن است برای یک شخص خنده دار باشد ممکن است برای شخص دیگری توهین آمیز باشد. بنابراین اگر تصمیم دارید این کار را انجام دهید ، حتماً از تست A / استفاده کنید تا مطمئن شوید دیگران طنز متن شما را درک می کنند. موضوع آزمون A / چیست؟ اصول این آزمون را به شما می آموزد.
توجه: اشکالی ندارد کمی با مسابقه شوخی کنید ، اما مراقب نحوه انجام این کار باشید. اتهامات و اتهامات بلند و دروغ می تواند شما را در معرض بدنامی یا نارضایتی قرار دهد.

4. اعداد و آمار را نیز اضافه کنید

برخی از کاربران به شواهد و آمارهای تجربی پاسخ بهتری می دهند. تعداد کمی از داده ها سرنخی برای اعتماد هستند و می توانند بذر اعتماد را در ذهن مردم بکارند.

5. از زبان ساده استفاده کنید

در زمینه شما می تواند کلمات عجیب و تخصصی زیادی وجود داشته باشد. آنها را کاملا فراموش کنید. هرگز نباید عناوین تبلیغات را با چنین اصطلاحاتی پر کنید ، زیرا این باعث سردرگمی و ناامیدی مخاطبان شما می شود.
در عناوین از زبان ساده و کامل استفاده کنید. با این کار خواندن عناوین راحت تر ، صمیمی تر و در دسترس تر می شود. در وهله اول مخاطب را با کلمات عجیب کنار نگذارید.

6. از روندهای اجتماعی الهام بگیرید.

شبکه های اجتماعی را مرور کنید. اطلاعاتی راجع به صحبت های افراد صنعت یا مشتریان بالقوه خود پیدا کنید و از این اطلاعات برای نوشتن عناوین جذاب استفاده کنید. توییتر دارای یک بخش مفید به نام “چه خبر است” بنابراین شما می توانید به سرعت روندهای جدید را در موضوعات مورد علاقه خود پیدا کنید. با هم بودن به شما کمک می کند تا از سرمایه رسانه های اجتماعی برای گرفتن کلیک بیشتر استفاده کنید ، اما از ماهیت گذرا برخی از روندهای اجتماعی آگاه باشید!

7. از حداکثر ظرفیت تعداد نویسه ها استفاده کنید.

بی هدف از کلمات یا کاراکترها استفاده نکنید ، اما تا زمانی که کلمات خاصی دارید که می تواند به شما در گرفتن کلیک بیشتر کمک کند ، حتماً از ظرفیت کامل تعداد کاراکترهای عنوان استفاده کنید.

8. قول دروغ یا ادعای مبالغه آمیز ندهید.

طرح ادعاهای دروغ و با صدای بلند می تواند به سرعت باعث شود مخاطبان تبلیغ شما را رد کنند. اگر در مورد عنوان تبلیغ خود ادعا کردید ، حتماً آن را در متن آگهی یا صفحه فرود یا هر دو با داده های واقعی یا بازخورد مشتری یا شواهد دیگر آزمایش کنید.

به عنوان مثال ، بهترین مکان برای فروش چیزی ادعایی است که به راحتی قابل تأیید نیست. طبق کدام منبع این سایت بهترین سایت فروش است؟ تأیید این ادعا نه تنها غیرممکن است ، بلکه فضای ارزشمندی را که می توانست از آن برای معرفی چیز خاصی به این تجارت استفاده شود ، هدر داده اید.
عمل نکردن به وعده ها سریعترین راه برای رسیدن به برند شرکت و از دست دادن مشتریان بالقوه است.

9. وسواس در علائم نگارشی و املایی و گرامری.

صرف این که در عنوان تبلیغ خود با چند کاراکتر سروکار دارید به این معنی نیست که نباید وقت خود را صرف ویرایش نسخه خود کنید. اشتباهات املایی باعث می شود در تجارت خود بی سواد به نظر برسید ، بنابراین قبل از اجرا عنوان تبلیغ را بررسی کنید.
علائم نگارشی فارسی نیز بسیار مهم است و می تواند تفاوت زیادی در معنای متن ایجاد کند.

10. بر روی مزایا تمرکز کنید.

هنگام نوشتن عناوین تبلیغاتی ، علاوه بر در نظر گرفتن آنچه مشتری می خواهد ، به خاطر داشته باشید که کاربران می خواهند بدانند که استفاده از محصول یا خدمات شما چه مزایایی برای آنها دارد. فروشندگان حرفه ای همیشه هنگام صحبت با مشتری این سوال را در ذهن خود تکرار می کنند: “این چه فایده ای برای شما دارد؟” هنگام نوشتن یک عنوان جذاب تبلیغاتی نیز باید به این مشکل توجه کنید. در برابر اصرار برای تعریف خود در تبلیغات مقاومت کنید. درعوض ، بر این نکته تمرکز کنید که چگونه محصول شما به مشتریان کمک می کند زندگی بهتری داشته باشند.

۱۱. از احساسات و کنجکاوی استفاده کنید.

می توانید از احساسات شدید مانند ترس ، سوicion ظن ، شک ، کنجکاوی و بیش از حد استفاده کنید تا افراد بتوانند روی تبلیغات شما کلیک کنند.

۱۲ روی پیشنهاد فروش بی نظیر خود تمرکز کنید

پیشنهاد فروش تک (PVU) چیزی است که آن را از رقابت متمایز می کند. در صورت امکان ، این ویژگی را در عنوان تبلیغ خود ذکر کنید. اگر US شما چشمگیر نباشد ، معمولاً این روش بسیار مثر نیست ، اما هنوز هم جای تأمل دارد ، به خصوص اگر روش های دیگر جواب نداده باشند.

13. بازخورد و بازخورد کاربر را ذکر کنید.

اگر مشتریانی ثابت یا مشتری وفادار دارید ، از آنها استفاده کنید و برخی از گفته ها و نظرات آنها را در عناوین عنوان کنید. از علامت های نقل قول برای نشان دادن نقل قول دیگران استفاده کنید. نظرات و نقل قول ها را به تبلیغ پیوند دهید. بهتر است به طور مستقیم در مورد مزایای استفاده از محصول یا خدمات خود نظر دهید ، به عنوان مثال: شما می توانید مزایای استفاده از محصول خود را از زبان یکی از مشتریان بالقوه خود بیان کنید.

14 تعهد و ضمانت.

مشارکت دقیق مخاطبان در تبلیغات کلیکی اعتماد به محصول یا خدمات شما را افزایش می دهد ، که می تواند انگیزه ای قوی برای مصرف کنندگان باشد ، به ویژه اگر تجارت شما در یک بازار شلوغ و رقابتی فعالیت کند. اگر می توانید تعهداتی مانند حمل و نقل رایگان یا ضمانت برگشت وجه را در عنوان تبلیغ خود بگنجانید ، حتماً آن را به نسخه تبلیغ خود اضافه کنید. بخاطر داشته باشید که اگر تصمیم دارید به عنوان تبلیغ خود متعهد شوید ، باید بتوانید این کار را انجام دهید. در صورت عدم موفقیت ، صدمات جبران ناپذیری به برند و اعتبار شما وارد می کند.

با پیروی از 14 نکته بالا ، می توانید عناوین جذابی را برای موارد تبلیغاتی خود انتخاب کنید و در نهایت از کمپین تبلیغاتی خود نتیجه بهتری بگیرید.

بیشتر بخوانید: ویژگی های یک کمپین تبلیغاتی موفق