14 نکته برای نوشتن پوسترهای بنر

دنیای اعداد بازاریابی بسیار گسترده است و هر روز شاهد ظهور روش های جدیدی هستیم که می توانید برای دستیابی به عملکرد بهتر از آنها استفاده کنید. تبلیغات کلیکی و بنری یکی از پرکاربردترین روشهای تبلیغاتی در بازاریابی دیجیتال است که بسیاری از افراد به دلیل مقرون به صرفه بودن ، عملکرد مناسب و مقبولیت قابل قبول از آن بهره می برند.

کیفیت تصویر ، محتوا و فراخوان برای اقدام به تبلیغات بنری در جذب مخاطب برای کلیک آزادانه و تبدیل بسیار مهم است و هرچه این طرح های بنر با استقرار و زیبایی بیشتری برخوردار باشند ، چه تعداد کلیک می توانند دریافت کنند. برای ساخت یک بنر ، باید نکات مهمی را که در زیر ذکر خواهیم کرد ، به خاطر بسپارید.

در ایجاد و طراحی بنر تبلیغاتی باید بر چه ایده هایی متمرکز شویم؟

همانطور که اشاره کردیم ، تبلیغات بنر در کمپین های تبلیغاتی بسیار مهم است و اگر نمی توانید تصویر خوبی داشته باشید ، مطمئناً نمی توانید انتظار نتایج دلخواه را داشته باشید. برخی موارد مهم وجود دارد که باید هنگام تهیه یک بنر تبلیغاتی به خاطر بسپارید.

از مفیدترین شرایط عمومی برای تصویر استفاده کنید.

شما می توانید پرچم های خود را به سبک های مختلف طراحی و پیاده سازی کنید و این اندازه نیز به در دسترس بودن وب سایت تبلیغات بنر بستگی دارد. تبلیغات کلیکی و تبلیغاتی مانند تبلیغات عمومی در انواع مختلف وجود دارد ، اما شما باید بررسی کنید که کدام یک از موارد مفید هستند.

Yektant یکی از برترین و بزرگترین رسانه های آنلاین در ایران است که تلاش های بسیاری در زمینه تبلیغات کلیک و تبلیغات بنر و بر اساس دانش انجام داده است معمولاً با در نظر گرفتن شرایط تبلیغاتی موجود نتیجه می گیرد که اندازه های زیر بهترین نتایج را به همراه دارد. او گفت:

120 تا 600 پیکسل (عمودی)
728 تا 90 پیکسل (افقی)
300 تا 250 پیکسل (افقی)
970 و 250 پیکسل (افقی)
300 تا 100 پیکسل (افقی)
این دستور را متوقف کنید

طراحی بنر تبلیغاتی برای هر تبلیغ باید استاندارد متعادل تبلیغات متنی باشد که باقی مانده است ، بنابراین در این مسیر هوشیار باشید. بنر تبلیغاتی موثر برای افزایش آگاهی از برند و افزایش بازدید وب سایت شما از جمله سه م mainلفه اصلی طراحی شده است:

آرم شرکت

یکی از موارد مهم در بنر آرم شرکت شما این است که داشتن یک بنر برای افزایش اعتبار برند شما مهم است. حتماً آن را در طراحی بگنجانید تا از سایر اجزای بنر متمایزتر به نظر برسد ، اما نه برای کاهش اهمیت پیشنهاد ویژه یا دکمه ورود به سیستم.

توصیه مهم

نرخ ارز منافعی است که خدمات یا محصولات شما برای مشتریان به همراه دارد. شما می توانید با دادن اصطلاحات منحصر به فرد به مشتریان ، آنها را فریب دهید. کیفیت بالا ، قیمت جذاب ، ارائه تا 50٪ تخفیف یا زمان محدود برای فروش و … برخی از مواردی است که باعث جذب مشتری می شود. این باید جای خالی تبلیغات بنر شما را پر کند و اولین چیزی باشد که مخاطب شما به آن گوش می دهد. عناوین تبلیغاتی همچنین می توانند به شما در نوشتن اطلاعات مفید کمک کنند.

دکمه تماس به اقدام

کلید دعوت به عمل (CTA) یا کلید فراخوان عمل کلید یا متنی است که کاربر می تواند برای ورود به آن در صفحه مورد نظر شما کلیک کند عباراتی مانند “شروع” ، ” بیشتر بیاموزید “یا” اکنون ببینید “نمونه های خوبی از تماس ها هستند. این دکمه باید در شفافیت و هدف تبلیغ شما باشد.

بیشتر بخوانید: Call to Action CTA Design

سادگی عالی است

زیبا ، زیبا و ارزشمند ساده هستند. به همین دلیل ، هیچ کس به جمعیت و پوشش رسانه ای گوش نمی دهد و مطمئناً نتیجه مطلوب حاصل خواهد شد. برای جلب توجه مخاطبان خود ، مجبور نیستید زمان زیادی را صرف کنید و باید کاری بسیار ساده و سریع انجام دهید تا بتوانند بر روی بنر شما کلیک کنند. بنابراین ، محتوای و تصاویر بیشتری دارد که واضح ، زیبا و ساده است تا بتواند سریع کلیک مخاطبان را به خود جلب کند.

از دکمه ها به درستی استفاده کنید

یکی از عناصر اصلی در ساخت یک آگهی تبلیغاتی این است که دکمه هایی با یک تماس برای اقدام مناسب می توانند نرخ کلیک بالا را ارائه دهند. استفاده از دکمه در هر طراحی و به هر صورت مشکلی ندارد ، اما تجربه نشان داده است که برخی از دکمه ها ، به ترتیب موارد و شرایط مختلفی که برای دکمه در نظر گرفته اید ، در مقایسه با دیگران میزان پاسخگویی و کلیک بیشتری دارند. تعداد بسیار بیشتری وجود دارد.

یک الگوی اساسی برای پرچم ایجاد کنید

مردم معمولاً چیزها را در نقشه می بینند. باید یک قاب روشن و پرچم های مناسب برای رسیدن به انتها وجود داشته باشد. به عنوان مثال ، اگر تبلیغ شما به دلیل زمینه سفید زیاد اکثر وب سایت ها سفید است ، بهتر است از یک حاشیه خاکستری 1 پیکسلی در اطراف تبلیغ خود استفاده کنید.

تبلیغات مقاله باید با یک نگاه خوانده شود

اندازه عنوان باید با متن اصلی متفاوت باشد و متن نیز باید کوچکتر باشد. کل متن باید چهار خط یا کمتر باشد.

از حروف خیلی کوچک نباید استفاده کرد. نوشتن نوشتن زیاد یا درج مواردی مانند دفتر ، آدرس و عکس ، آدرس شبکه های اجتماعی و غیره بسیار اشتباه است. نوشتن همه این اطلاعات در تعداد چاه های کمتر از 10 نادرست تر خواهد بود.

از تصاویر متحرک استفاده کنید

استفاده از تبلیغات بنر متحرک در طراحی تبلیغات بنر کاربرد بیشتری دارد اما نباید باعث شود پیام اصلی تبلیغات اشتباه گرفته شود.

بازی آسان در 15 ثانیه یا کمتر بسیار موثر است و نباید بیش از سه بار بازی کند. آخرین مورد در این صفحه باید کلید تماس باشد یا در صفحه وب خود ثبت نام کنید.

پرچم شما باید سازگار با محیط زیست و در عین حال محبوب باشد

اگر تبلیغ شما مربوط به پایه و اساس وب سایت باشد و آن را اضافه کنید ، اعتماد مخاطبان شما به شما بیشتر خواهد بود. اما در عین حال نباید آنقدر ناپدید شود که دیدن آن آسان نباشد. بنر تبلیغاتی باید همیشه مشاهده و کلیک شود. با تعریف وب سایت هایی که می خواهید تبلیغ کنید ، بنری طراحی کنید که با تصویری که در این وب سایت ها مشاهده می کنید مطابقت داشته باشد.

پیوند به صفحه فرود را فراموش نکنید

فراموش نکنید که بنر شما باید به صفحه فرود شما برای این صفحه خاص پیوند داشته باشد و نه به صفحه اصلی وب سایت یا صفحه پیوند ما. اگر مشتری ها را به صفحه اصلی وب سایت ببرید ، در بیشتر موارد آنها را ناامید خواهید کرد و آنها می خواهند به سرعت از آن صفحه خارج شوند.

بیشتر بخوانید: بالای صفحه

احساس فوریت در کاربر ایجاد می کند

کاربران اغلب به پیام هایی پاسخ می دهند که حاوی احساس فوریت ، فوریت ، تأخیر در تأخیر دیگران ، محدودیت های زمانی ، محدودیت های محصول ، محدودیت های فنی و غیره است و به دنبال ادامه داستان هستند. بنابراین ، تمام این مسئله را در پیام خود و فراخوان اقدام خود به روشی کاملاً منحصر به فرد و متفاوت در نظر بگیرید تا کاربر بلافاصله بر روی بنر شما کلیک کند.

از تصاویر به خوبی استفاده کنید (در صورت نیاز به تصاویر)

تصاویر و تصاویری که استفاده می کنید باید به پخش پیام شما کمک کنند و مستقیماً به محصول یا خدمات شما مربوط شوند. ایده ها در اینجا خیلی مفید نیستند ، بهتر است از مسائل ملی استفاده کنید.

اگر توانایی تهیه یک عکاس یا مدل را ندارید ، از عکس های از قبل آماده شده استفاده کنید (بهترین مجوزها) میلیون ها عکس خوب در اینترنت وجود دارد ، اما بهترین عکس ها یا عکس هایی که دارید در آگهی خود قرار دهید تا فقط برای آگهی خود برنامه ریزی کند. برای یافتن تصویر مناسب می توانید در مورد تبلیغات پرفروش رسانه ای مطالعه کنید.

با این حال ، همیشه نباید از تصاویر در بنر خود استفاده کنید. متون و نوشته های خارق العاده می توانند به همان اندازه مفید باشند.

از رنگ های مناسب استفاده کنید

هر رنگ پیام خاصی را منتقل می کند. احساس شما در مورد رنگ خود در هر رنگ بسیار مهم است. رنگ اولین چیزی است که توجه کاربران را به یک بنر جلب می کند.

رنگ به انسان ارتباط می دهد و احساسات را ایجاد می کند و بسته به فرهنگ های مختلف پیام های مختلفی را منتقل می کند. به همین دلیل ، هنگام انتخاب رنگ ، بهتر است در مورد مخاطب مطلب بخوانید. لیست زیر را ببینید:

قرمز: شاد ، عصبانی ، شاد و دوست داشتنی. این رنگ قدرتمند برای بیشتر بینندگان جذاب است اما در زیبایی شناسی بهترین استفاده را دارد. برای پرچم طبیعی و جدی از رنگ قرمز استفاده نکنید.

نارنجی: احساس نشاط و قدرت است. اگرچه به اندازه قرمز قوی نیست ، اما هنوز از رنگهای دیگر متمایز است و مقدار مشخصی انرژی ساطع می کند. این رنگ برای دکمه اکشن تماس عالی است.
زرد: شادی ، آفتاب و صمیمیت. رنگ زرد چشم را خیره می کند و بیانگر جوانی و نشاط است. عالی برای ارائه چیزی با قیمت مناسب.
سبز: سلامتی ، طراوت ، ثروت ، محیط زیست ، رشد و از سرگیری. سبز نرم و چشم نواز است.
آبی: امنیت ، اعتماد ، شفافیت ، بلوغ ، آرامش ، هوش ، شادابی ، خونسردی و مردانگی. بیش از نیمی از آرم های شرکت از رنگ آبی استفاده می کنند. عالی برای تبلیغات رسمی
بنفش: تجمل ، سلطنتی ، ولخرجی ، خرد ، رویایی ، زنانگی و خلاقیت. تأثیر آرامش بخشی و تسکین دهنده ای بر بیننده دارد.
صورتی: عشق ، شیرینی ، زنانگی ، جوانی و کودکی. صورتی معمولاً با هر چیزی زنانه همراه است ، اما طیف گسترده ای از روشنایی و تن را در بر می گیرد.
سیاه: انحصار ، رمز و راز ، مدرنیته ، قدرت ، اعتبار ، تجمل و رسمیت. این یک رنگ سنتی است و متن سیاه روی زمینه سفید بهترین و خواندنی ترین ترکیب رنگ است.
سفید: پاکی ، تمیزی ، مدرنیته ، بی ثمر بودن ، سادگی ، صداقت و بی گناهی. وایت احساس هوش اقتصادی و جوانی را در خواننده ایجاد می کند.
قهوه: طبیعت ، چوب ، چرم ، جدیت ، مردانگی ، صلابت و فروتنی. قهوه رنگ های قویتر را متعادل می کند و برای پس زمینه و بافت مناسب است.
خاکستری: این رنگ خنثی است و نشانه بی طرفی و کارایی است. می توانید از آن به عنوان پس زمینه استفاده کنید تا رنگ های دیگر را با شکوه تری نشان دهد.
اندازه پرونده تبلیغاتی باید کم باشد

از آنجا که کاربران معمولاً صفحه را سریع پیمایش می کنند ، در صورت سنگین بودن اندازه پرونده ، دیر بارگیری می شود. بهترین اندازه پرونده آگهی کمتر از 150 کیلوبایت است تا صفحه به سرعت باز شود.

از قالب مناسب برای پرونده استفاده کنید

طراح باید با نرم افزار Adobe Illustrator و همچنین Photoshop یا Adobe Animate یا Google Web Designer کار کند. تبلیغات فلش امروز بسیار قدیمی هستند ، بهتر است آنها را فراموش کنید. پرونده نهایی آگهی شما باید در قالب های JPG ، PNG ، GIF یا HTML5 باشد. امروزه ، بنرهای ثابت و بنرهای متحرک (GIF) و بنرهای متحرک (HTML5) سه دسته اصلی بنرها هستند. در بنرهای استاتیک فقط یک تصویر مشاهده می کنید ، در بنرهای gif می توانید چندین تصویر یا متن را با فرمت GIF نمایش دهید ، در HTML5 این طرح مانند GIF به نظر می رسد با این تفاوت که هر تصویر یا قاب بنر می تواند به یک پیوند جداگانه پیوند داده شود. در تصاویر زیر ، ابتدا یک نمونه بنر ساده را مشاهده خواهید کرد. سپس یک نمونه بنر gif و سپس یک بنر HTML5.

ابزارهای مناسب در طراحی بنر تبلیغاتی

اما برای اینکه بتوانید بهترین بنرها را طراحی کنید ، ابزارهایی وجود دارد که می توانند به شما در ساخت تبلیغات بنر کمک کنند. در ادامه برخی از ابزارهای مفید و کاربردی در طراحی بنر تبلیغاتی را معرفی خواهیم کرد.

استودیو طراحی بنر

اگر می خواهید یک استودیوی کامل و حرفه ای در ویندوز برای طراحی بهترین تبلیغات بنر داشته باشید ، نرم افزار anner Design Studio یکی از بهترین گزینه های شماست. به کمک این برنامه می توانید بنرهای تبلیغاتی ثابت و متحرک را با فرمت های مختلف مانند MP ، JPG ، PNG ، TIFF ، PDF ، HTML و… ایجاد کنید. کار با این نرم افزار بسیار ساده و آسان است و همه کارها در Drag and Drop انجام می شود.

EximiousSoft بنر ساز

اگر به دنبال یکی از قدرتمندترین برنامه های ساخت بنر تبلیغاتی GIF هستید که می توانید از آن برای تولید در سایت های مختلف استفاده کنید ، نرم افزار EximiousSoft anner Maker یکی از بهترین انتخاب های شما خواهد بود. کار با این نرم افزار گرافیکی بسیار آسان است و می توانید از آن برای طراحی سرصفحه های سایت ، بنرهای متحرک ، دکمه های سایت و طراحی بنر استفاده کنید.

بنر ساز من

اگر می خواهید برای تبلیغات بنر آنلاین شوید ، My anner Maker یکی از بهترین سایتهایی است که می توانید استفاده کنید. می توانید از برخی از ویژگی های این سایت به صورت رایگان استفاده کنید و برای دسترسی به ویژگی های خاص و ابزارهای قدرتمندتر ، باید یک حساب کاربری برتر خریداری کنید. شما می توانید بهترین تبلیغات بنری را با کمک یک طرح از پیش ساخته شده یا طرحی که انتخاب کنید ، ایجاد کنید.

بنر

anrasank یکی از بهترین ابزارهای طراحی بنر در جهان است که می توانید بیشتر ویژگی ها را به صورت رایگان داشته باشید. اما امکان خرید حساب های حق بیمه به صورت گروهی و جداگانه نیز وجود دارد. یکی از ویژگی های جذاب این ابزار رایگان پشتیبانی از زبان فارسی است که می تواند برای ما بسیار مفید باشد. البته برای افزودن فونت های سفارشی باید به نسخه پولی آن بروید.

این ابزار قدرتمند دارای قابلیت ها و ویژگی های بسیاری است که به شما در ساخت یک بنر تبلیغاتی قدرتمند و حرفه ای کمک می کند.

اینها تنها برخی از نرم افزارهای اشتراکی تنظیم شده برای هدف شماست که می توانید برای طراحی بنر تبلیغاتی استفاده کنید. اگر طراح بنر در تیم خود ندارید ، می توانید نمونه ای از بنر تبلیغاتی تیم Caderno را مشاهده کنید که بنرهای کاملاً به روز شده را ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید