افراد یا شاید مدیران وب سایت هایی که در سئو سایت موفق بوده اند ، دو کار را به خوبی انجام داده اند: اول اینکه هر روش و تکنیک سئو را که برای آنها مفید بوده است ، شناسایی کرده اند. ثانیا ، آنها زمان زیادی را برای اجرای این تکنیک های جستجوگرها به بهترین شکل ممکن صرف کرده اند.

حال ممکن است از خود بپرسید: “اما چگونه اصول SEO را می دانم؟” خوب ، این دقیقاً موضوع مقاله ای است که می خوانید. برای اینکه بتوانید به تدریج رتبه گوگل خود را بهبود ببخشید ، کافی است روزانه چند دقیقه وقت خود را صرف پیاده سازی یکی از روش های جستجوگر کلاه سفید که در اینجا معرفی خواهیم کرد ، کنید. ما اطمینان داریم که این روش ها ، که توسط شریک خارجی ما ، acklinko معرفی شده است ، می تواند تأثیر خوبی در رتبه بندی Google شما داشته باشد. (البته باید بدانید که برخی از این روشها در زبان فارسی زیاد مورد استفاده قرار نگرفته است و بنابراین ، آنها را کمی تغییر دادیم)

ولی قبل از شروع بد نیست اگر کمی در مورد سئو کلاه سفید توضیح بدهیم.

سئو کلاه سفید چیست؟

SEO کلاه سفید به معنای استفاده از تکنیک هایی است که توسط موتورهای جستجو تأیید شده و باعث می شود سایت شما از نظر ارگانیک در نتایج Google رتبه بهتری داشته باشد.

سئو کلاه سفید بهترین و مناسب ترین روش سئو است که تنها با رعایت دستورالعمل ها و قوانین موتورهای جستجو در طولانی مدت به نتیجه می رسد. اگر اکنون نگران کلمه طولانی مدت در جمله قبلی من هستید ، باید بدانید که تمام روش های مناسب جستجوگر SEO برای گرفتن نتیجه زمان بر است و فقط روش های نادرست و اسپم می توانند نتیجه کوتاه مدت شما را به دست آورند. اما در طولانی مدت هیچ ضرری برای شما ندارند. این باورهای غلط در دنیای بازاریابی دیجیتال به SEO SEO کلاه سیاه معروف است و به هیچ وجه به هیچ کس توصیه نمی شود. البته روش دیگری به نام SEO کلاه خاکستری نیز وجود دارد که چیزی بین این دو است.

واقعاً ، تعجب نکنید اگر به جای SEO کلاه سفید ، SEO اخلاقی می شنوید ؛ از آنجا که این روش مبتنی بر اخلاق ، صداقت و درستی است ، به آن SEO اخلاقی نیز گفته می شود.

ما در مقاله های بعدی خود به تفصیل در مورد این سه روش بحث خواهیم کرد. اما در حال حاضر ، بیایید به سراغ تکنیک های کلاه سفید برویم:

19 تکنیک SEO کلاه سفید

در مقاله زیر با تکنیک های SEO کلاه سفید آشنا می شویم که به شما کمک می کند نظر گوگل را به روشی صحیح و قانونی جلب کرده و رتبه بهتری کسب کنید.

1. ویکی پدیای فارسی کامل

همانطور که می دانید ویکی پدیا یک دائرlopالمعارف آنلاین است که توسط کاربران کامل می شود و در هر زمینه ای که فکرش را بکنید دارای محتوا است. اگرچه زبان انگلیسی این سایت بسیار کامل است و مطالب زیادی را می توان در آن یافت ، اما زبان فارسی این وب سایت به اندازه انگلیسی آن کامل نیست و مطالب زیادی وجود دارد که اطلاعات آنها هنوز ناقص است.

شک ندارم که مطالب زیادی در زمینه شما وجود دارد که اگر صفحه کامل باشد بد نیست. این یک فرصت عالی است ، هم برای بالا بردن سطح اطلاعات کاربر و هم برای ایجاد بک لینک با ارزش در ویکی پدیا.

SEO کلاه سفید به معنای استفاده از تکنیک های مورد تأیید موتور جستجو است که به شما امکان می دهد رتبه بالاتری در نتایج جستجوی Google داشته باشد.

سئو کلاه سفید بهترین و مناسب ترین روش سئو است که فقط در دراز مدت نتیجه می دهد که از دستورالعمل ها و قوانین موتور جستجو پیروی کنید. اگر نگران کلمه “بلند مدت” در جمله قبلی من هستید ، باید بدانید که تمام روشهای مناسب جستجوگر SEO برای گرفتن نتیجه زمان بر است و فقط تکنیک های اشتباه و تکنیک های اسپم می توانند نتایج کوتاه مدت به شما بدهند. اما در نهایت آنها به شما آسیب نمی رسانند. این باورهای غلط در دنیای بازاریابی دیجیتال به SEO SEO کلاه سیاه معروف است و به هیچ کس توصیه نمی شود. البته تکنیک دیگری به نام SEO در مقیاس خاکستری وجود دارد که تلاقی این دو است.

در حقیقت ، تعجب نکنید اگر به جای SEO سفید ، SEO اخلاقی می شنوید ؛ از آنجا که این روش مبتنی بر اخلاق ، صداقت و درستی است ، به آن SEO اخلاقی نیز گفته می شود.

ما در مقاله های بعدی خود به تفصیل در مورد این سه روش بحث خواهیم کرد. در حال حاضر ، بیایید به سراغ تکنیک های کلاه سفید برویم:

19 تکنیک SEO کلاه سفید

در مقاله بعدی ، نگاهی خواهیم انداخت به تکنیک های SEO با برچسب سفید ، تا به شما کمک کنیم نظر Google را درست و قانونی در بیاورید و رتبه بندی خود را ارتقا دهید.

1. ویکی پدیای فارسی کامل

همانطور که می دانید ، ویکی پدیا یک دائرlopالمعارف آنلاین پر از کاربر است و دارای محتوایی در هر زمینه ای است که فکرش را می کنید. اگرچه زبان انگلیسی این سایت بسیار کامل است و مطالب زیادی را می توان در آن یافت ، اما زبان فارسی این سایت به اندازه انگلیسی کامل نیست و مطالب زیادی وجود دارد که هنوز ناقص هستند.

شک ندارم که مطالب زیادی در منطقه شما وجود دارد ، که اگر صفحه پر باشد خوب است. این یک فرصت عالی برای بالا بردن سطح اطلاعات کاربر و ایجاد یک لینک برگشت ارزشمند در ویکی پدیا است.

مقالات تخصصی در مورد زمینه کاری شما در ویکی پدیای فارسی

همانطور که گفتیم ، هنگام ارسال مقالات تخصصی درباره کار خود ، بهتر است صفحه ویکی پدیای آن را نیز مشاهده کنید و اگر چیزی روی آن بود (و در مقاله خود به آن پرداخته اید) ، این صفحه ویکی پدیا را کاملتر کنید. و لینک سایت خود را به عنوان منبع قرار دهید. حتی ممکن است که این صفحه ای در موضوع مورد نظر شما نباشد. در این صورت می توانید صفحه جدیدی برای این مقاله ایجاد کنید و تمام دانش خود را در صفحه ویکی پدیا وارد کنید.

البته ، من پیشاپیش از شما می خواهم و به شما هشدار می دهم که سعی نکنید از سایت ویکی پدیا با مطالب و پیوندهای غیر مرتبط بک لینک بگیرید. این امر علاوه بر آلودگی بیشتر اینترنت ، باعث کاهش محبوبیت سایت شما در بین کسانی که این مقاله را می خوانند نیز می شود. علاوه بر این ، ممکن است پیوند شما هر وقت بخواهد توسط کاربر دیگری (که می فهمد شما فقط سعی در ارسال هرزنامه دارید) حذف شود و تلاش های شما بی فایده خواهد بود.

بنابراین فقط هنگام کار روی ویکی پدیا است که می توانید درباره این موضوع حرفی برای گفتن داشته باشید که از آن مطمئن باشید و این کلمه در مقاله ای است که شما به عنوان منبع ذکر می کنید.

نکته مثبت: مواقعی وجود دارد که با وجود کامل بودن مقاله ، به همراه مقاله خود به صفحه ویکی پدیا می روید و پیوندی خراب بین منابع پیدا می کنید. در این صورت (اگر مقاله شما مرتبط است) می توانید این لینک خراب را با URL مقاله خود جایگزین کنید تا ویکی پدیا را ترجیح دهید و برای خود یک بک لینک ایجاد کنید.

2. محتوای سایت قدیمی را به روز کرده و دوباره منتشر کنید.

ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما به روزرسانی یک مقاله قدیمی می تواند تأثیر بسزایی در افزایش بازدید جستجو و جذب کاربران بیشتر داشته باشد. نمونه ای از موفقیت این تکنیک SEO با یک سایت بک لینک مرتبط است. با استفاده از این روش ، وب سایت باکولینکو توانست 113٪ بازدید بیشتر داشته باشد. یعنی بازدید خود را بیش از 2 برابر افزایش دهد.

ماجرا از چه قرار بود؟

به گفته این سایت ، سال گذشته شخصی به نام “امیل” ایمیلی برای مدیریت سایت ارسال کرد. این شخص با استفاده از نکات سایت Bakolinko توانست رتبه اول گوگل را برای یکی از مطالب سایت خود بدست آورد. سایت بک لینک چه کاری انجام می داد؟ وی برای نوشتن داستان امیل ، یکی از مقالات قبلی خود را ویرایش و به روز کرد. مقاله اصلی را می توانید در زیر مشاهده کنید:

کارگردان باکولینکو این مقاله را ویرایش کرد و برای او یک داستان موفقیت تعریف کرد. علاوه بر این ، او در متن خود تصاویر مختلفی از آمار مربوط به این موضوع را قرار داده است. بنابراین ، او توانست در مدت زمان کوتاهی یکی از مطالب قدیمی خود را برای گوگل و همچنین برای کاربران جدید آن به روز کند. البته وی در همین جا بسنده نکرد و کاربران خود را از طریق ایمیل و شبکه های اجتماعی در جریان این مشکل قرار داد. در زیر می توانید تصویری از مقاله ویرایش شده را مشاهده کنید:

نتیجه چیست؟ تعداد بازدید کنندگان این مقاله 111.37٪ افزایش یافته و از 5000 به 10،000 رسیده است:

بنابراین اگر محتوای غنی از محتوایی دارید و می خواهید آن را با کاربران جدید خود به اشتراک بگذارید ، دریغ نکنید. گرد و غبار این مقاله را پاک کنید و آن را به روز کنید تا هم رتبه بندی Google و هم بازدید وب سایت شما تغییر کند.

در یک پست جدید دیگر ، ما بیشتر در مورد به روزرسانی محتوای قدیمی و تأثیر آن در سئو صحبت کردیم. اگر می خواهید در این مورد بیشتر بدانید ، پیشنهاد می کنم از این مقاله صرف نظر کنید.

3. برای ایجاد عناوین و برچسب های جذاب از گوگل کمک بگیرید.

هیچ رازی نیست که مردم بیشتر روی عناوین و برچسب های جذاب و جذاب کلیک می کنند. بنابراین اگر یک عنوان جذاب دارید ، می توانید به تدریج به یکی از پیوندهای برتر در جستجو بروید. حال س theال این است ، از کجا می دانید افراد روی چه چیزی کلیک می کنند؟

آیا می خواهید ضریب فروش خود را افزایش دهید؟

ما به شما کمک می کنیم با Google Ads و کمترین هزینه به بالای رتبه بندی Google صعود کنید.
برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

پاسخ بسیار ساده است: کلید واژه مقاله خود را وارد کنید. سپس خود کلمه و عبارات مرتبط را جستجو کنید و نتایج (هم نتایج طبیعی و هم تبلیغات Google) را مشاهده کنید. ببینید کدام نتایج در صف اول نمایش داده می شوند.

البته تردیدی ندارم که جستجوها به زبان انگلیسی (که نویسندگان آنها همیشه عناوین جدید را بهینه سازی می کنند و آزمایش می کنند) می تواند نتایج بهتری نسبت به جستجوی فارسی داشته باشد. اما این بررسی اجمالی ساده حتی ممکن است فرصتی برای یافتن تیتر بهتر از دیگران و ربودن توپ از آنها باشد.

به عنوان مثال ، فرض کنید می خواهید یک پست وبلاگ با کلمه کلیدی “بطری های آب شیشه ای” منتشر کنید. ابتدا باید به کلمات کلیدی تبلیغات AdWords خود نگاهی بیندازید:

سعی کنید عباراتی را پیدا کنید که با کلمه کلیدی شما مطابقت داشته باشد و محصول خود را به خوبی توصیف کنید. به عنوان مثال ، برای “بطری های آب شیشه ای” عبارات زیر را داریم:

BPA رایگان (BPA رایگان)
برای رفع تشنگی (هیدراته ماندن)
بادوام
قابل استفاده مجدد

برای نوشتن برچسب های عنوان و توضیحات خود می توانید از این کلمات کلیدی استفاده کنید:

همانطور که مشاهده می کنید ، این برچسب حاوی کلماتی است که اثبات شده و باعث جذب کلیک می شوند. جمله ای که در مثال مشاهده می کنید شامل هر 4 عبارت فوق است.

4- پیوندهای درجه یک را در سایت AllTop پیدا کنید.

چقدر خوب است اگر شما یک لیست به روز از وبلاگ هایی داشته باشید که تجارت شما را اداره می کنند و می توانید یک لینک با کیفیت داشته باشید؟ خبرهای خوبی برایتان دارم. چنین سایتی وجود دارد و آن را AllTop می نامند.

وب سایت AllTop یک وب سایت و دایرکتوری کاملاً جدید است که در آن بهترین وبلاگهای موجود برای هر صنعت را بر اساس هر دسته بندی آورده است. برای یافتن وبلاگ در صنعت خود ، کافی است به صفحه اول آن بروید و کلمه کلیدی مورد نظر را جستجو کنید.

سپس دسته ای را پیدا کنید که با موضوع سایت شما مطابقت داشته باشد.

در این مرحله ، وب سایت AllTop مجموعه ای از وبلاگ های مربوط به تجارت شما را به شما ارائه می دهد:

اکنون لیستی از بهترین وبلاگ های مربوط به تجارت خود دارید. و این وبلاگ نویسان دقیقاً افرادی هستند که شما باید رابطه خوبی با آنها داشته باشید.

5- از محتوای متمرکز بر سود استفاده کنید.

اجازه دهید صادقانه باشد. تولید محتوا در اکثر وب سایت ها بسیار کم است. همه ما حدود 100 مقاله در مورد هزاران فیلم برای تماشای قبل از مرگ یا آنچه باید درباره طراحی وب سایت بدانید ، یا حداقل پیوند به آنها را خوانده ایم.

چگونه می توانید محتوا را بهتر از دیگران انتخاب کنید؟ راه حل ساده است. فقط از روش انتخاب محتوای سود مدار استفاده کنید.

محتوای منافع محور مانند انواع دیگر انتخاب و سازماندهی محتوا است و فقط از یک جهت متفاوت است: انتخاب محتوای سود محور بر روی نتایجی است که مخاطبان و مشتریان می خواهند متمرکز می شوند.

مطمئناً می خواهید در این زمینه مثالی بزنید. در زیر یک نمونه مقاله با عنوان “ایجاد پیوند: راهنمای کامل” آورده شده است.

این مقاله توانست 116000 بازدید کننده را از طریق انجمن ها ، شبکه های اجتماعی ، وبلاگ ها و موتورهای جستجو جذب کند:

ناگفته نماند که طراحی این راهنما و به روزرسانی آن به لطف موفقیت آن بدست آمده است.

چرا مهم است؟

وقتی کسی لیستی از پیوندهای انتخاب شده را می بیند ، بلافاصله از خودش می پرسد: “چه چیزی در این لیست وجود دارد؟” و هنگامی که محتوای خود را بر روی نتایج و مزایا متمرکز می کنید ، پاسخ واضح است.

به عبارت دیگر ، پاسخ به سوال “این لیست چه کاری برای من انجام می دهد؟” محتوای شما را بسیار ارزشمندتر از لیست 100 تایی می کند.

6. از سایت های معتبر لینک دریافت کنید.

با وجود الگوریتم های Hamming Bird و Penguin ، فراموش کردن الگوریتم قدرتمند Hilltop که گوگل در سال 2003 استفاده کرد آسان است.

علی رغم اینکه بیش از ده سال از ایجاد الگوریتم Hill Top می گذرد ، این الگوریتم نقش مهمی در دستاوردهای موتورهای جستجوگر مدرن داشته است. Hilltop در واقع یک روش سیگنال دهی SEO است که به گوگل می گوید آیا محل پاکسازی است یا خیر. بنابراین این س isال وجود دارد که گوگل از کجا می داند کدام صفحه منبع اطلاعات است؟

پاسخ ساده است: منبع اطلاعات در هر صفحه با توجه به کیفیت و ارتباط موضوعی پیوندهای دریافتی تعیین می شود.

اگر کمی فکر کنید ، می فهمید که این کاملا درست است. صفحاتی که از بک لینک دریافت می کنید نمایانگر موضوع صفحه وب سایت شما هستند. همچنین ، صفحاتی که به منابع مفید و قابل اعتماد پیوند دارند عملکرد بهتری نسبت به وب سایت هایی دارند که فقط به صفحات خودشان پیوند دارند.

به عبارت دیگر ، صفحاتی که به منابع معتبر و مفید پیوند دارند ، منبع اطلاعاتی بسیار خوبی برای Google هستند. در حقیقت ، تحقیقات جدید نشان می دهد که بین رتبه بندی گوگل یک وب سایت و پیوندهای خروجی آن رابطه بسیار قوی وجود دارد.

نکته مهم: برای هر مقاله ای که منتشر می کنید ، از حداقل 3 منبع معتبر پیوندهای مرتبط و با کیفیت را دریافت کنید. این به گوگل این امکان را می دهد که وب سایت شما منبع اطلاعاتی برای Hilltop باشد.

7. صفحات وب خود را که در صفحه دوم یا سوم نتایج Google هستند بهبود ببخشید.

مطمئن نیستم که آیا می توانم در غیر این صورت توضیح دهم: اگر صفحه وب سایت شما در صفحه دوم یا سوم نتایج جستجوی Google است. همچنین می تواند در صفحه 58 باشد. بنابراین چگونه می توانید این صفحات را به روز کنید تا به صفحه اول بروید؟ از یکی از محبوب ترین تکنیک های SEO در تاریخ استفاده کنید: ارسال چندین لینک داخلی!

این فرآیند شامل 3 مرحله است:

مرحله 1. از Google Search Console برای یافتن کلمات کلیدی در صفحات 2 و 3 نتایج جستجوی Google استفاده کنید. برای یافتن آنها ، کافیست وارد حساب کنسول جستجوی گوگل خود شوید و مسیر زیر را دنبال کنید:

ترافیک جستجو -> Search Analytics

مطمئن شوید که گزینه “موقعیت” را انتخاب کرده اید. به این ترتیب می توانید میانگین رتبه بندی هر کلمه کلیدی را مشاهده کنید.

سپس نتایج را بر اساس موقعیت مرتب کنید:

سپس کلمات کلیدی را جستجو کنید که دارای میانگین رتبه 11 تا 30 در گوگل هستند. اگر پیوند صفحه شما به صفحه 2 یا 3 Google می رود ، مطمئن شوید که یک کلمه کلیدی با ارزش در آن صفحه وجود دارد.

به عنوان مثال ، یکی از صفحات سایت Backlinko برای کلمه کلیدی SEO checklist در رتبه 12 Google قرار دارد.

8. با افزودن کلمه به ایمیل های خود ، سرعت خواندن و پاسخ خود را 45٪ افزایش دهید.

وقتی شخصی نامه ای ناشناس دریافت می کند ، دو سوال پیش می آید:

چه کسی این نامه را ارسال کرده است؟
او چه میخواهد؟

هرچه زودتر به این دو سوال پاسخ دهید ، نتایج بهتری خواهید داشت. ولی چطور این ممکن است؟ پاسخ بسیار ساده است: در چند جمله اول ایمیل خود از کلمه “چرا” استفاده کنید.

باور کنی یا نه! آوردن دلایلی برای کار تأثیر بسزایی در روان انسان دارد. دکتر اسکات کی از دانشگاه شمال ایلینوی بررسی کرد که آیا افرادی که برای دستگاه های کپی در صف قرار می گیرند اجازه می دهند تا یک شخص غیر مجاز وارد عمل شود و از دستگاه کپی استفاده کند.

هنگامی که یک غریبه از افراد در صف می پرسید ، “آیا می توانم از دستگاه کپی قبل از شما استفاده کنم؟” فقط 61٪ پاسخ مثبت دادند.

اما وقتی غریبه ای می پرسد: “آیا می توانم از دستگاه کپی روبروی شما استفاده کنم؟” وی گفت: “چون خیلی عجله دارم.”

در واقع می توان گفت که این افزایش 45 درصدی است! چرا چنین تفاوتی می بینیم؟ تحقیقات نشان می دهد که دلیل آوردن یک عمل و استفاده از یک کلمه به دلیل انجام آن باعث مشروع بودن آن است. در دنیای امروز ، ایمیل و پیام های از راه دور که به نظر می رسد کار می کنند بهتر از دیگران است.

فقط به ایمیل ها و نامه های ناخواسته ای که در صندوق ورودی شما ختم می شوند توجه کنید. البته اگر این ایمیل ها مجاز باشند بهتر کار می کنند.

در تصویر زیر ، نمونه ای از کاربرد کلمه “چون” را مشاهده می کنید:

در زیرنویس آمده است: “من به شما ایمیل زدم زیرا آخرین پست شما را در توییتر دیدم و آن را دوست داشتم.” شخصی که این پیام را دریافت کرده است ، پس از خواندن چند کلمه ، دلیل دریافت نامه را درک می کند. اما نکته مهم این است که کلمه “چون” به نامه ارسالی اشاره دارد.

9. شرح ویدیوهای YouTube خود را در وبلاگ قرار دهید.

نیازی به گفتن نیست که ویدئوهای YouTube در نتایج جستجوی Google رتبه اول را دارند. از آنجا که Google صاحب وب سایت YouTube است ، مطمئن باشید که از اهمیت این وب سایت در طولانی مدت کاسته نمی شود. اما بهترین چیز:

یک روش ساده برای رتبه بندی فیلم های خود برای برخی از کلمات کلیدی در موقعیت های برتر Google وجود دارد ، یعنی نوشتن بیش از 200 کلمه برای توصیف فیلم.

وقتی افراد فیلم های خود را در YouTube بارگذاری می کنند ، به طور عادی فقط چند کلمه برای توصیف ویدیو می نویسند.

این کاملا اشتباه است. به یاد داشته باشید ، Google نمی تواند ویدیوی شما را تماشا کند یا به محتوای آن گوش دهد. درعوض ، Google برای درک موضوع ویدیوی خود به عنوان و توضیحی که برای ویدیوی خود می نویسید متکی است. بنابراین ، نوشتن بیش از 200 کلمه با کلمات کلیدی هدفمند باعث افزایش رتبه شما می شود.

به عنوان مثال ، می توانید شرح یکی از فیلم ها را در وب سایت Backlinko در زیر مشاهده کنید:

این توصیف کیفیت شامل 200 کلمه است ، و همین متن نوشتاری باعث می شود که هنگام جستجو برای “ایجاد لینک” در YouTube ، این ویدیو در بالای نتایج جستجو قرار گیرد.

10. مهندسی معکوس صفحه ششم نتایج جستجوی Google.

جالب است که مهندسی معکوس Google Pages 2-10 فرصتی عالی برای پیوند به شما می دهد. فرصتهایی که با مهندسی معکوس صفحه اول نتایج جستجو از دست رفته است.

ممکن است بپرسید: “آیا مهندسی معکوس صفحه ششم گوگل بر رتبه سایت من تأثیر می گذارد؟” خلاصه می توانید بله بگویید!

این درست نیست که بگوییم Google Pages 3 تا 10 فقط حاوی پیوندهای بی کیفیت است. در واقع ، بسیاری از نتایج در صفحات میانی گوگل توسط افراد خلاق ایجاد شده است که وب سایت های جالبی را راه اندازی کرده اند اما همه چیز را رها کرده اند زیرا همه چیز اشتباه است.

نکته این است که آنها قبل از تخریب همه چیز و شروع یک پروژه جدید ، محتوا و منابع عالی ایجاد کردند.

از آنجا که این منابع اطلاعاتی خیلی دقیق نوشته نشده اند ، به راحتی می توانید آنها را بهبود بخشیده و با استفاده از روش آسمان خراش لینک ها را بدزدید. دزدی کردی!

به عنوان مثال ، کلمه کلیدی “نکات مربوط به کاهش وزن” را در نظر بگیرید. در صفحه شش ، صفحه ای با پیوندهای بسیار خوب و معتبر پیدا کردیم.

همانطور که در تصویر می بینید ، این سایت می تواند بسیار بهتر باشد. با این حال ، نویسنده از وب سایت خود مراقبت کرد و پیوندهایی به وب سایت های معتبر مانند Livestrong داشت.

مطمئناً می توانید چنین چیزی را در تجارت خود پیدا کرده و آن را تبلیغ کنید.

11. از کلمات کلیدی طولانی در برچسب عنوان خود استفاده کنید.

اگر یکی از کلمات کلیدی خود را در برچسب عنوان خود قرار دهید ، بازدید سایت شما بسیار زیاد خواهد شد. بگذارید توضیح دهم: وب سایت Backlinko اخیراً مقاله ای با عنوان “مطالعه موردی SEO کلاه سفید: چگونه در رتبه بندی برتر قرار دهیم” را منتشر کرد.

کلمه کلیدی هدف در عنوان این مقاله “SEO کلاه سفید” است. بنابراین ، نویسنده مقاله این عبارت را در عنوان مقاله خود قرار داده است. اما به همین جا ختم نشد. مطمئناً نویسنده می داند که عبارت “SEO use case” نیز قابل اعتماد است و هر ماه کلیک های زیادی را به خود اختصاص می دهد.

بنابراین ، نویسنده با قرار دادن هر دو کلمه کلیدی در عنوان ، یک برچسب با عنوان طولانی ایجاد کرد:

بنابراین ، پس از دو هفته ، این مقاله در رتبه دوم Google برای کلمه کلیدی “SEO use case” قرار گرفت:

همانطور که انتظار می رفت ، در مورد کلمه کلیدی SEO کلمه کلیدی رقابت کمتری نسبت به کلاه سفید SEO کلاه سفید وجود دارد. به همین دلیل است که کلمه کلیدی “SEO use case” در مدت زمان کمتری با “بک لینک” بازدید بیشتری از وب سایت را به خود جلب می کند و از آنجا که این صفحه دارای لینک های زیادی است ، منجر به کلمه کلیدی “SEO کلاه سفید” می شود. همچنین در صفحه اول نتایج جستجوی Google باشید.

نکته این است که اگر این صفحه فقط برای کلمه کلیدی “SEO کلاه سفید” بهینه شده باشد ، تا زمانی که به صفحه اول Google نرسد ، هیچ گونه بازدیدی برای وب سایت ایجاد نمی کند.

خوب ، Keyword Planner کلمات کلیدی مشابه کلمات کلیدی اصلی شما را به شما می دهد. بنابراین ، اگر کلمه کلیدی اصلی شما “کاهش وزن” است ، کلمات کلیدی مانند این را دریافت می کنید:

اگر می خواهید کلمات کلیدی جدید مرتبط با موضوع خود (کلمات کلیدی که فقط بازی های کلمه ای نیستند) بدست آورید ، قطعاً به ذهن انسان نیاز دارید. یا حتی بهتر ، ذهن هزاران نفری که افکار خود را در ویکی پدیا با شما به اشتراک گذاشته اند. نحوه استفاده از ویکی پدیا برای یافتن کلمات کلیدی جدید:

به سایت ویکی پدیا بروید و کلمه کلیدی مورد نظر را جستجو کنید. این مثال از کلمه کلیدی “بیمه” استفاده می کند.

سپس ببینید که کلمات کلیدی و موضوعات کجا هستند. این بخش “مطالب” نام دارد.

در سمت راست یا چپ ویکی پدیا ، مسیرهایی وجود دارد که می توان کلمات کلیدی معتبر را در آن یافت.

و همچنین پیوندهای داخلی:

بخش «مشاهده کنید همچنین”.

با رفتن به صفحه ویکی پدیا ، بسیاری از کلمات کلیدی مرتبط و نادر را پیدا خواهید کرد که برای رتبه بندی سایت شما مفید هستند. اگر ایده های بیشتری برای کلمات کلیدی می خواهید ، روی کلمات کلیدی کلیک کنید. و سپس همان روش بالا را دنبال کنید.

13. از پست های “بهترین ….” برای لینک استفاده کنید

به نظر ما ، این یکی از بهترین تکنیک های جستجوگرها در طول تاریخ است. اگر زیاد به لینک سازی فکر می کنید ، می دانید که داشتن پیوندهای با کیفیت و مرتبط مانند این است که پول در حساب بانکی خود داشته باشید. شما نمی دانید که وبلاگ نویسان مرتبط با مشاغل شما این لیست ها را به صورت محتوایی تحت عنوان “بهترین …” پست کرده اند. محتوای وبلاگ “بهترین …” معمولاً لیستی از وبلاگ ها و سایت های مربوط به یک صنعت یا تجارت خاص را شامل می شود. چگونه می توانم محتوای “بهترین …” را پیدا کنم؟

می توانید از فرمول های جستجوی زیر استفاده کنید:

[کلید واژه] وبلاگ های مرتبط
بهترین مطالب (مقالات) [کلید واژه] 2016
بهترین وبلاگهای [کلید واژه] + 2016
به عنوان مثال ، ما از فرمول “مناسب بودن” برای وبلاگ های مرتبط استفاده کردیم:

ما موفق شدیم در مدت 10 ثانیه 25 وبلاگ عالی برای تناسب اندام پیدا کنیم:

این 25 وبلاگ مکان های مناسبی برای تبلیغ محتوای وبلاگ شما هستند. شما می توانید با پیوند دادن به این وبلاگ ها یا ایجاد ارتباط طولانی مدت با آنها ، بهینه سازی موتور جستجو در وب سایت خود را بهبود بخشید.

14. انتشار مطالب بیش از 1800 کلمه.

بدون شک عملکرد محتوای طولانی بسیار بهتر از محتوای کوتاه 300 کلمه ای است. در واقع ، ما نتایج تحقیق از 1 میلیون نتیجه جستجوی گوگل را نشان می دهیم که میانگین کلمه در صفحات اول رتبه بندی گوگل با 1890 کلمه است.

حال این س isال مطرح است که چرا محتوای طولانی تر در بازاریابی آنلاین بهتر کار می کند؟ اول از همه ، محتوای طولانی به Google نشان می دهد که شما اطلاعات مفید و آموخته شده را در وب سایت خود منتشر می کنید. اما این تنها دلیل نیست. محتوای عمیق و مفید به کاربران امکان می دهد آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

16. کلمات کلیدی خود را ایجاد کنید

این یکی از بهترین تکنیک های سئو است که بسیاری از شما هرگز نام آن را نشنیده اید: “برای کلمات کلیدی که خود ایجاد می کنید ، همیشه توسط Google رتبه بندی می شوید.” در مورد چه چیزی صحبت می کنیم؟ وقتی چیز جدیدی مانند مارک ، کالا یا حتی سیستم ایجاد می کنید ، تنها شما هستید که آن عبارت یا محصول را بهینه می کنید. به هر حال شما آن را ایجاد کردید. اگر این محصول محبوب شود ، ناگهان خود را در بالای نتایج جستجو برای کلمات کلیدی ابتکاری خود خواهید یافت. بگذارید برای شما مثالی بزنم:

چند ماه پیش ، بک لینک مقاله ای تحت عنوان “مثال ایجاد پیوند: چگونه در 14 روز ترافیک جستجو را 110٪ افزایش دادم” منتشر کرد. بزرگنمایی) منتشر شده است.

اگر خوب دقت کنیم ، متوجه می شویم که نویسنده مقاله ممکن است مقاله خود را برای کلمه کلیدی “استراتژی ایجاد لینک” بهینه کرده باشد. اما در عوض آنها کلمه کلیدی خود را ایجاد کردند: “تکنیک آسمان خراش”. و امروز ، با استفاده از این ایجاد کلمه کلیدی خاص ، ترافیک قابل توجهی به وب سایت آنها می آید.

چگونه می توانید این کار را برای تجارت خود انجام دهید؟ دفعه دیگر که می خواهید در مورد یکی از تکنیک های ابتکاری خود بنویسید ، حتماً آن را نامگذاری کنید.

17. کلمات کلیدی ناشناخته را پیدا کنید

اگر مدتی است که SEO را انجام می دهید ، می دانید که ابزار کلمات کلیدی به همان اندازه کلمات کلیدی اصلی مهم هستند. به عبارت دیگر ، اگر از کلمه کلیدی مشابه رقبا استفاده می کنید ، کلمات کلیدی شما با سایر رقبا مطابقت دارد. خوشبختانه ، یک ابزار ناشناخته وجود دارد که می تواند در این زمینه به شما کمک کند: SeedKeywords.com

نحوه استفاده:

ابتدا به وب سایت Seed Keywords بروید و یک اسکریپت برای خود بسازید (اسکریپت همان چیزی است که مخاطبان شما برای یافتن تجارت آنلاین شما استفاده می کنند).

برای این کار کافیست روی دکمه “ایجاد اسکریپت من” کلیک کنید تا پیوند اختصاصی دریافت کنید.

این پیوند را برای دوستان ، همکاران ، خانواده و برخی از مشتریان خود ارسال کنید و ببینید از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند:

به این ترتیب لیستی از کلمات کلیدی بسیار کمیاب خواهید داشت که می توانید در Google Keyword Planner وارد کنید.

اکنون وقت آن است که یکی دیگر از تکنیک های SEO را بشناسیم …

18. برای به اشتراک گذاشتن پیوند به مطالب خود از کمک متخصص استفاده کنید.

شاید برخی از بررسی های تخصصی – پست های وبلاگ که خلاصه ای از ایده ها و افکار متخصصان است – دیده اید که اخیراً سر و صدای زیادی ایجاد کرده است.

به عنوان مثال ، در زیر می توانید بررسی های مهم از صنایع مختلف را مشاهده کنید که عملکرد بسیار خوبی داشته اند.

محتوای توسعه وب با 580 اشتراک

نتایج آواز با 765 سهام

911. اشتراک محتوای اجتماعی

شما احتمالاً از قبل با این موضوع آشنا هستید. این نوع مقاله خلاصه به چند دلیل ایده آل است.

مرحله شماره 2 – کشف هدف شما چیزی به عنوان کار “خوب” وجود ندارد.

نکته حرفه ای: موضوعی را انتخاب کنید که مخاطبان شما با آن مشکل داشته باشند و به دنبال راه حلی برای آن باشند.

صدها عامل از قیمت گرفته تا امنیت در خرید خودرو تأثیرگذار است. این موضوعی است که بسیاری از کارشناسان می توانند درباره آن نظر دهند.

مرحله شماره 3 – کشف هدف خود برای افرادی که از محتوای آنها در مقاله خود استفاده کرده اید ایمیل ارسال کنید. بخاطر داشته باشید که متخصصانی که برای آنها ایمیل ارسال می کنید ممکن است کارهای زیادی داشته باشند. بنابراین روند ارسال را برای آنها راحت کنید.

در زیر یک الگوی ایمیل برای مقاله خلاصه ماشین پیدا خواهید کرد:

مرحله 4: خلاصه خود را منتشر کنید و با انتشار یک ایمیل به کارشناسان و همکاران خود اطلاع دهید.

و تعداد زیادی از بازدید کنندگان وب سایت خود را کنترل کنید.

19. از وب سایت Flippa استفاده کنید تا در زمینه کاری خود بتوانید پیوند برقرار کنید

شکی نیست که گوگل اهمیت موضوعی پیوندها و وب سایت ها را بسیار مهم ارزیابی می کند ، اما چگونه می توانید به وب سایت های مرتبط با تجارت خود پیوند دهید؟ چگونه می توانید این وب سایت ها را پیدا کنید؟ پاسخ آسان است: Flippa.com

در حقیقت ، Flippa مانند eay برای وب سایت ها عمل می کند و یکی از بهترین مکان ها در اینترنت برای یافتن فرصت های اتصال است. اما چرا؟

زیرا همه کسانی که وب سایت خود را به Flippa می فروشند ، تمام جزئیات ساخت وب سایت خود را به آنها می دهند. این بدان معنی است که آنها معمولاً کلمات کلیدی ، استراتژی محتوا و البته منابع پیوند خود را به شما می دهند. می توان گفت که Flippa مانند یک طرح بازاریابی قابل بارگیری است.

اما نحوه استفاده از Flippa:

ابتدا به وب سایت Flippa بروید و مسیر زیر را دنبال کنید:

وب سایت ها -> همه

در مرحله بعدی ، کلمه کلیدی را بنویسید که فعالیت وب سایت شما را مشخص می کند (در این مثال از کلمه Travel استفاده شده است).

همچنین بهتر است ماهانه 500 کاربر را در نظر بگیرید.

اکنون می توانید نتیجه را مشاهده کنید.

صاحب این وب سایت لیستی از وب سایت هایی را که به آنها پیوند داده است ارائه داده است.

نکته در اینجا این است که صاحب این وب سایت نه تنها به شما می گوید که از چه وب سایت هایی پیوند دریافت کرده است ، بلکه به شما می گوید که چگونه آنها را بدست آورده است.

بیشتر مدیران وب flippa از همان روش ارجاع استفاده می کنند. اکنون می دانید که آنها پیوندهای خود را از طریق روابط عمومی بالا دریافت کرده اند. این بدان معنی است که وبلاگ نویسان و گزارشگرانی هستند که مایل به تبادل لینک با شما هستند.

آیا در مورد این مقاله نظری دارید؟ آیا نکته ای را فراموش کرده ایم؟ ما خوشحالیم که از نظرات شما عزیزان برای بهبود وب سایت خود استفاده می کنیم. اگر سوال خاصی در زمینه بازاریابی دیجیتال دارید ، حتماً آن را با ما در میان بگذارید.