راهنمای جامع برای ساخت انیمیشن

دنیای هنری یک هنرمند هرگز به پایان نمی رسد. زیرا ایده های جدید در هر زمان و مکان به او می رسند و او را در خلق آثار جدید همراهی می کنند. اگر بعد از فارغ التحصیلی به عنوان یک هنرمند در حال تحصیل هستید ، ممکن است به کار خود در یک استودیوی کوچک ادامه دهید و به موفقیت چشمگیری دست پیدا کنید یا به عنوان فریلنسر در خانه کار کنید. اگر قصد ایجاد انیمیشن دارید و فکر می کنید که چگونه انیمیشن بسازید و بدنبال دوره آموزش انیمیشن هستید ، ادامه این مقاله را حتما بخوانید.

برای یادگیری انیمیشن .. بخش جلوه ها میراث خود را به روزهای سنتی دیزنی بازمی گرداند ، که برای احیای زندگی و حرکت در پدیده های از هر مقیاس و اندازه: از اقیانوس قدرتمند و لخته در پینوکیو گرفته تا جادوی ساده و ظریف Pixie Tinker گرد و غبار قبل از هر فیلم بر فراز قلعه سیندرلا پرواز می کند.
اگر هنوز سوالی دارید که چگونه یک انیمیشن بسازیم .. می تواند بگوید که در دوره CG فعلی ، همه چیز مانند گذشته است ، تولید امواج دریایی مایل به السا برای اجرا ، یا صدها ویژگی خاص و لوازم جانبی برای خراب کردن Wonlofa ، برای ساخت انیمیشن قاب اصلی برای برگهای در حال سقوط دوست دارم بگویم که ما مسئول زندگی در هر صفحه ای هستیم که چهره ای ندارد.
Moana (2016) اثرات آب و آتش
امروز می خواهم مراحل معرفی اثر در فیلم را طی کنم.
چگونه تکامل طی چند روز یا ماه به مسئولیت شخصی تبدیل می شود
دستکش اعتبار نامه ای که قبل از دیدن او در فیلم ها از دستش می گذرد
ایده های کار از کجا آمده است؟

منبع تأثیر آن معمولاً از یکی از سه نیاز ناشی می شود: یا این یک عنصر اصلی در داستان است ، دنیا را برای مخاطب و شخصیت ها باورپذیرتر می کند ، یا به افزودن اعدام یا تیراندازی کمک می کند.
این سه نیاز معمولاً تعیین می کند که چه مدت زمان برای خلق یک اثر لازم است و سطح ارشد هنرمند برای مقابله با آن تعیین می کند (اما همیشه اینطور نیست).
اثرات اصلی
وقتی تأثیر در قلب یک داستان باشد ، مانند ربات های کوچک در Big Hero 6 – که قسمت مهمی از سفر احساسی قهرمان است – یا جادوی السا در Frozen and Frozen 2 – که تقریباً گسترش شخصیت اوست – این یکی است (در حین پیش تولید یا حدود دو سال قبل از اکران فیلم در سینماها با مدیران و سایر بخشهای این بخش گفتگو می کند).
بسیار ناخوشایند است که هرچه سریعتر شروع به میخ زدن این جلوه ها کنید ، زیرا داستان به میزان چشمگیر و واضح بودن آن برای مخاطب بستگی دارد.
نمونه ای از یک اثر اصلی که تقریباً همه با آن آشنا هستند ، جادوی السا است.

بحث در مورد چگونگی ساخت کارتون با رایانه و طراحی در مورد ظاهر و احساس آن از اوایل آغاز شد ، با همکاری طراح تولید (مسئول ظاهر بصری کلی فیلم) و بخش انیمیشن (تیمی که با هر داخلی ، از جمله السا). ))
این همکاری لازم بود زیرا بیشتر فیلم از جادوی یخ به عنوان وسیله ای استفاده می کند که السا از طریق آن احساسات خود را ابراز می کند ، بنابراین عملکرد شخصیت ها و طلسم ها باید در کنار هم باشند.
یک دوره طولانی ساخت آموزش انیمیشن در مورد مکان هایی که باید در نظر گرفت ، مانند:
آیا حرکات یا حرکات خاصی وجود دارد که السا هنگام استفاده از جادو باید انجام دهد؟
برای اشیا temporary موقت و دائمی که تولید می کند از چه زبانی استفاده کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید