در این مقاله در مورد اهمیت ایجاد صفحه ای درباره ما و نحوه نوشتن بهتر آن می خوانید.

اهمیت ساخت صفحه درباره ما

داده های نظرسنجی جدید نشان می دهد هنگام بازدید اولین بازدید کنندگان از وب سایت:

47٪ آنها مستقیماً به صفحات محصولات و خدمات می روند.
33٪ ابتدا به صفحه اصلی وب سایت می روند.
16٪ به صفحه درباره ما می روند.

به طور طبیعی ، چنین اعدادی شما را متقاعد می کند که هنگام راه اندازی یک وب سایت جدید یا به روزرسانی یک وب سایت موجود ، به صفحاتی که بیشترین بازدید و تعامل بازدیدکنندگان را دارند ، توجه کنید. بنابراین شما ساعت ها با مرور صفحه اصلی وب سایت خود و انتشار صدها تصویر برای نمایش محصولات خود وقت می گذرانید.

اما 16٪ از بازدیدکنندگان بیشتر به دانستن شما و نام تجاری شما علاقه مند هستند و اگر آنها اطلاعات مورد نظر خود را در صفحه مربوط به وب سایت من پیدا نکنند ، راه دیگری را تغییر می دهند. این اشتباه بزرگی است که بسیاری از مارک ها مرتکب می شوند. این بازدید کنندگان اولین قدم های خود را در دنیای برند جدید بر می دارند. آنها سعی می کنند دریابند که آیا این مارک با ارزش های آنها مطابقت دارد و آیا می توانید راه حلی برای مشکل آنها ارائه دهید. پاسخ این س questionsالات همیشه در صفحه اصلی یا صفحه محصول نیست. به همین دلیل صفحه درباره ما بسیار مهم است. اگر صفحه خوبی در مورد مای داشته باشید ، بازدیدکنندگان جدید شما از کاملاً غریبه به مشتری بالقوه تبدیل می شوند. آنها از طریق صفحه درباره ما می فهمند که شما کی هستید و آیا هدف شما شامل آنها می شود یا نه.

از طرف دیگر ، صفحات مربوط به موشهای بد باعث می شود بازدید کنندگان جدید وب سایت شما را به کلی ترک کنند. بنابراین نه تنها نقطه تماس با بازدید کننده ، بلکه فرصت تبدیل آنها به مشتری های بالقوه را نیز از دست می دهید. طراحی صفحه درباره ما را به عنوان تکنیکی برای افزایش فروش فروشگاه آنلاین جدی بگیرید.

5 نکته برای ساختن صفحه درباره ما
1: از لحن مکالمه استفاده کنید

سریعترین راه برای منصرف کردن بازدیدکنندگان وب سایت استفاده از لحن نامناسب است. بازدیدکنندگان دوست ندارند متن شخص ثالث درباره مارک شما را بخوانند یا با صفحه ای پر از اصطلاحات فنی روبرو شوند. برای جلوگیری از این اشتباهات ، بیایید نگاهی به صفحه مربوط به مای خونگرم و صمیمی اسنپ بیندازیم. این لحن صمیمی و جذاب است و خواندن آن آسان است.

2: داستان خود را بگویید ، شما نیازی به آموزش تاریخ ندارید

بیشتر بازدیدکنندگان علاقه ای به دانستن تاریخچه شرکت شما ندارند. البته خوب است بدانید که برند شما مثلاً ده سال سابقه دارد ، اما آنها دوست ندارند تمام تاریخچه شما را با جزئیات بخوانند. سهامداران ممکن است این اطلاعات را بپسندند ، اما بازدید کنندگان جدید این مورد را دوست ندارند اطلاعاتی از این دست به بازدیدکنندگان جدید در درک کار شما کمک نمی کند. صفحه درباره ما جایی است که شما با بازدیدکنندگان وب سایت خود ارتباط انسانی برقرار می کنید ، گویا در مقابل آنها ایستاده اید. قرار نیست دستاوردهای خود را نشان دهید و به آنها افتخار کنید! چنین موفقیت ها و موفقیت هایی را می توانید در یک صفحه جداگانه بنویسید

.

صفحه درباره ما جایی است که شما فرصت برقراری ارتباط با مشتریان جدید را پیدا می کنید و این فرصتی است که به هیچ وجه نباید آن را از دست بدهید.

برای برقراری ارتباط با خوانندگان ، باید داستان خود را بگویید. و البته ، شما هنوز هم مجبور نیستید تمام داستان زندگی خود را از زمان تولد خود بگویید. یک جمله کوتاه بیان کنید و سپس به آن نقطه خاص از زندگی برسید که با تجارت شما تلاقی داشته باشد. با چه مسائلی روبرو شدید که منجر به چنین راه حلی شد؟ چرا تصمیم گرفتید این راه حل را با دیگران به اشتراک بگذارید؟ پاسخ به این س questionsالات به شما کمک می کند تا با خواننده ای که در همان وضعیت قبلی است ارتباط برقرار کنید. در نتیجه ، خوانندگان جدید در این فضا پیشرفت بیشتری خواهند داشت و مایلند درباره کمکی که می توانید به آنها داشته باشید بیشتر بدانند. Snaptrip داستان خود را به خوبی بیان کرده است.

3: صفحه مربوط به ما را جذاب کنید

در حالی که داستان شما باید خواننده جدید را درگیر خود کند ، ظاهر صفحه همچنین به جذابیت کلمات کمک می کند. اما این فقط به تصاویر مناسب نیاز دارد. استفاده از تصاویری که در اینترنت می یابید یا بدتر از آن ، استفاده نکردن از تصویر باعث می شود کاربر وب سایت شما را ترک کند و به عقب نگاه نکند!

به عنوان مثال ، وقتی صفحه مربوط به این شرکت را می بینیم ، اصلاً جذب نمی شویم که بفهمیم چه چیزی در پشت آن است:

یک تصویر غیر بومی و خیالی که از بالای صفحه در اینترنت گرفته شده و یک زندگینامه سنگین از دیدگاه سوم شخص که واقعاً خواننده را از مطالعه منحرف می کند.

از طرف دیگر ، توصیه می کنیم طراحی صفحه مربوط به ما ، ایوان را مشاهده کنید.

اول از همه ، شما تصویری از خودشان را می بینید. تصویر حرفه ای و در عین حال صمیمی است. سپس درباره خود و مشکلی که با وجدان اول شخص حل می کنند ، می نویسند. تصاویر دفتر اوند و سپس یک طراحی بسیار جذاب برای معرفی اعضای تیم ایوند از دیگر نکات خوب این صفحه در مورد ما است.

4: اجازه دهید مشتریان در مورد شما صحبت کنند

یک گام خوب در ایجاد صفحه ای درباره ما ، نشان دادن رضایت مشتری است. به این ترتیب به شما این امکان را می دهد که مشتریان در عوض شما صحبت کنند و در عین حال اعتماد به نفس را در مشتریان بالقوه ایجاد کنید.

اگر تصویر واقعی از توصیه کننده وجود داشته باشد ، بسیار خوب است زیرا آنها اعتماد و اعتقاد را به وجود می آورند که این برند می تواند مشکل مشتریان خود را حل کند ، زیرا قبلاً این کار را کرده است.

در مقاله طراحی صفحه فرود ، همچنین می توانید اطلاعات بیشتری در مورد Social Proof ، که یکی از انواع بررسی مشتری است ، بخوانید.

5: فقط یک تماس برای اقدام را انتخاب کنید

صفحه درباره ما یکی از بهترین کانال ها برای شروع ساختن نام تجاری شما است ، خصوصاً اینکه اولین قدم طبیعی خوانندگان شما در برخورد با شما و نام تجاری شما است. اما در اینجا فقط باید از یک فراخوان برای اقدام استفاده کنید. شما نباید از خوانندگان جدید وب سایت خود بپرسید:

شما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
مشترک شدن در خبرنامه وب سایت ؛
آخرین مطالب وبلاگ خود را بخوانید.

اگر همه این درخواست ها را با هم لیست کنید ، و از بازدید کننده بخواهید همه این کارها را با هم انجام دهد ، هیچ یک از آنها را انجام نمی دهد. درعوض ، یک اقدام عملی خاص را انتخاب و تأکید کنید. یک ایده خوب برای درخواست اقدام انتخاب خبرنامه است. خواننده ممکن است هنوز آماده خرید نباشد. از این طریق می توانید برای او ایمیل ارسال کرده و علاقه مند شوید. دنبال کردن در شبکه های اجتماعی یا امکان تست رایگان نیز یک گزینه فراخوان است. صفحه درباره ما خواستار خبرنامه شده است.

امیدوارم با این نکات و برخی از خلاقیت های خود ، در ساخت صفحه ای درباره ما بدرخشید و بهترین نتیجه را از آن بگیرید.