در این مقاله در مورد اهمیت ایجاد صفحه ای درباره ما و نحوه نوشتن بهتر آن می خوانید.

اهمیت ساخت صفحه درباره ما

داده های نظرسنجی جدید نشان می دهد هنگام بازدید اولین بازدید کنندگان از وب سایت:

47٪ آنها مستقیماً به صفحات محصولات و خدمات می روند.
33٪ ابتدا به صفحه اصلی وب سایت می روند.
16٪ به صفحه درباره ما می روند.

به طور طبیعی ، این اعداد شما را متقاعد می کند که هنگام راه اندازی یک وب سایت جدید یا به روزرسانی یک وب سایت موجود ، به صفحاتی که بیشترین بازدید و تعامل بازدیدکنندگان را دارند ، توجه کنید. بنابراین شما ساعت ها به مرور صفحه اصلی وب سایت خود و ارسال صدها تصویر برای نمایش محصولات خود می پردازید.

اما 16٪ از ترافیک بیشتر به یادگیری شما و نام تجاری شما علاقه مند هستند و اگر آنها اطلاعات مورد نظر خود را در صفحه مربوط به وب سایت من پیدا نکنند ، راه دیگری را تغییر می دهند. این اشتباه بزرگی است که بسیاری از مارک ها مرتکب می شوند. این بازدید کنندگان اولین قدم های خود را در دنیای یک مارک جدید برمی دارند. آنها در تلاشند بدانند که آیا این برند با ارزش های آنها مطابقت دارد و آیا می توانید راه حلی برای مشکل آنها ارائه دهید. پاسخ این س questionsالات همیشه در صفحه اصلی یا صفحه محصول یافت نمی شود. به همین دلیل صفحه درباره ما بسیار مهم است. اگر صفحه ماه مه خوبی داشته باشید ، بازدیدکنندگان جدید شما از کاملاً غریبه به مشتری بالقوه تبدیل می شوند. در صفحه “درباره ما” ، آنها خواهند فهمید که شما کی هستید و آیا هدفی دارید.

از طرف دیگر ، صفحات بد موس باعث می شود بازدید کنندگان جدید سایت شما را به طور کامل ترک کنند. بنابراین ، شما نه تنها نقطه تماس با بازدید کننده را از دست می دهید ، بلکه فرصت تبدیل آنها به سرنخ را نیز از دست می دهید. طراحی صفحه درباره ما را به عنوان راهی برای افزایش فروش فروشگاه آنلاین خود جدی بگیرید.

5 نکته برای ایجاد صفحه درباره ما
1. از لحن مکالمه استفاده کنید

سریعترین راه برای منصرف کردن بازدیدکنندگان سایت استفاده از لحن اشتباه است. بازدیدکنندگان دوست ندارند متن شخص ثالث درباره مارک شما را بخوانند یا با صفحه ای پر از اصطلاحات فنی روبرو شوند. برای جلوگیری از این اشتباهات ، بیایید نگاهی به صفحه Mai Snap و خونگرم و صمیمی بیندازیم. این لحن صمیمی و جذاب و خواندن آن آسان است.

2: داستان خود را بگویید ، نیازی به یادگیری تاریخ ندارید

بیشتر بازدیدکنندگان علاقه ای به سابقه شرکت شما ندارند. مطمئناً ، خوب است بدانید که سابقه برند شما مثلاً به ده سال قبل برمی گردد ، اما آنها دوست ندارند تمام داستان شما را با جزئیات بخوانند. سهامداران ممکن است این اطلاعات را بپسندند ، اما بازدید کنندگان جدید این موارد را دوست ندارند. این اطلاعات به بازدیدکنندگان جدید کمک نمی کند کار شما را درک کنند. در صفحه درباره ما ، شما با بازدیدکنندگان سایت خود به گونه انسانی ارتباط برقرار می کنید ، گویی در مقابل آنها ایستاده اید. شما قرار نیست دستاوردهای خود را به نمایش بگذارید و به آنها افتخار کنید! چنین موفقیت ها و موفقیت هایی را می توانید در یک صفحه جداگانه بنویسید.

در صفحه درباره ما ، مشتریان جدیدی می توانید پیدا کنید و این فرصتی است که هرگز نباید از دست بدهید.

برای برقراری ارتباط با خوانندگان ، باید داستان خود را بگویید. و البته ، شما نیازی نیست که کل داستان زندگی خود را از لحظه تولد خود بگویید. بیانیه کوتاهی ارائه دهید و سپس به سراغ آن نقطه خاص از زندگی بروید که با تجارت شما تلاقی داشته باشد.

3: صفحه مربوط به ما را جذاب کنید

در حالی که داستان شما باید خواننده جدید را درگیر خود کند ، ظاهر صفحه همچنین به جذابیت کلمات کمک می کند. اما این فقط به تصاویر مناسب نیاز دارد. استفاده از تصاویری که در اینترنت می یابید یا بدتر از آن ، استفاده نکردن از تصویر باعث می شود کاربر وب سایت شما را ترک کند و به عقب نگاه نکند!

به عنوان مثال ، وقتی صفحه مربوط به این شرکت را می بینیم ، اصلاً جذب نمی شویم که بفهمیم چه چیزی در پشت آن است:

یک تصویر غیر بومی و خیالی که از بالای صفحه در اینترنت گرفته شده و یک زندگینامه سنگین از دیدگاه سوم شخص که واقعاً خواننده را از مطالعه منحرف می کند.

از طرف دیگر ، توصیه می کنیم طراحی صفحه مربوط به ما ، ایوان را مشاهده کنید.

اول از همه ، شما تصویری از خودشان می بینید. تصویر حرفه ای و در عین حال صمیمی است. سپس درباره خود و مشکلی که با وجدان اول شخص حل می کنند ، می نویسند. تصاویر دفتر اوند و سپس یک طراحی بسیار جذاب معرفی افراد تیم ایوند از دیگر نکات خوب این صفحه در مورد ما است.

4: اجازه دهید مشتریان در مورد شما صحبت کنند

یک گام خوب در ایجاد صفحه ای درباره ما ، نشان دادن رضایت مشتری است. به این ترتیب به شما این امکان را می دهد که مشتریان در عوض شما صحبت کنند و در عین حال اعتماد به نفس را در مشتریان بالقوه ایجاد کنید.

اگر تصویر واقعی از توصیه کننده وجود داشته باشد ، بسیار خوب است زیرا آنها اعتماد و اعتقاد را به وجود می آورند که این برند می تواند مشکل مشتریان خود را حل کند ، زیرا قبلاً این کار را کرده است.

در مقاله طراحی صفحه فرود ، می توانید بیشتر بخوانید Social Proof که یکی از انواع بررسی مشتری است.

.

5: فقط یک تماس برای اقدام را انتخاب کنید

صفحه درباره ما یکی از بهترین کانال ها برای شروع ساختن نام تجاری شما است ، خصوصاً اینکه اولین قدم طبیعی خوانندگان شما در برخورد با شما و نام تجاری شما است. اما در اینجا فقط باید از یک فراخوان برای اقدام استفاده کنید. شما نباید از خوانندگان جدید وب سایت خود بپرسید:

شما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
مشترک شدن در خبرنامه وب سایت ؛
آخرین مطالب وبلاگ خود را بخوانید.

اگر همه این درخواست ها را یک باره لیست کنید و از بازدید کننده بخواهید همه این کارها را با هم انجام دهد ، هیچ یک از آنها را انجام نمی دهد. درعوض ، یک اقدام عملی خاص را انتخاب و تأکید کنید. یک ایده خوب برای درخواست اقدام انتخاب خبرنامه است. خواننده ممکن است هنوز آماده خرید نباشد. از این طریق می توانید برای او ایمیل ارسال کرده و علاقه مند شوید. دنبال کردن در شبکه های اجتماعی یا امکان تست رایگان نیز یک گزینه فراخوان است. صفحه درباره ما خواستار خبرنامه شده است.

امیدوارم با این نکات و برخی از خلاقیت های خود ، در ساخت صفحه ای درباره ما بدرخشید و بهترین نتیجه را از آن بگیرید.

برگرفته از سومو