5 نکته برای ساخت صفحه ای درباره ما که خواننده را به خود جلب می کند.

در این مقاله در مورد اهمیت ایجاد صفحه ای درباره ما و نحوه نوشتن بهتر آن می خوانید.

اهمیت ساخت صفحه درباره ما

داده های نظرسنجی جدید نشان می دهد هنگام بازدید بازدید کنندگان برای اولین بار از وب سایت:

47٪ آنها مستقیماً به صفحات محصول و خدمات می روند.
33٪ ابتدا به صفحه اصلی وب سایت می روند.
16٪ به صفحه درباره ما می روند.

به طور طبیعی ، این اعداد شما را متقاعد می کند که هنگام راه اندازی یک وب سایت جدید یا به روزرسانی یک وب سایت موجود ، به صفحاتی که بیشترین بازدید و تعامل بازدیدکنندگان را دارند ، توجه کنید. بنابراین شما ساعت ها با مرور صفحه اصلی وب سایت خود و ارسال صدها تصویر برای نمایش محصولات خود وقت می گذرانید.

اما 16٪ از ترافیک بیشتر به دانستن شما و نام تجاری شما علاقه مند هستند و اگر آنها اطلاعات مورد نظر خود را در صفحه وب سایت من پیدا نکنند ، آنها برعکس می شوند. این اشتباه بزرگی است که بسیاری از مارک ها مرتکب می شوند. این بازدید کنندگان اولین قدم های خود را به دنیای برند جدید بر می دارند. آنها سعی می کنند دریابند که آیا این مارک با ارزش های آنها مطابقت دارد و آیا می توانید راه حلی برای مشکل آنها ارائه دهید. پاسخ این س questionsالات همیشه در صفحه اصلی یا صفحه محصول یافت نمی شود. به همین دلیل صفحه درباره ما بسیار مهم است. اگر صفحه خوبی در مورد مای داشته باشید ، بازدید کنندگان جدید شما از افراد کاملاً غریبه به مشتریان بالقوه تبدیل می شوند. از طریق صفحه درباره ما ، آنها می فهمند که شما کی هستید و آیا هدف شما شامل آنها می شود یا نه.

از طرف دیگر ، صفحات مضر موش باعث می شود بازدید کنندگان جدید وب سایت شما را به طور کامل ترک کنند. بنابراین ، شما نه تنها نقطه تماس با بازدید کننده را از دست می دهید ، بلکه فرصت تبدیل آنها به سرنخ را نیز از دست می دهید. طراحی صفحه درباره ما را به عنوان تکنیکی برای افزایش فروش فروشگاه آنلاین جدی بگیرید.

5 نکته برای ایجاد صفحه درباره ما
1: از لحن مکالمه استفاده کنید

سریعترین راه برای جلوگیری از بازدید کنندگان وب سایت استفاده از لحن نامناسب است. بازدیدکنندگان خواندن متن های شخص ثالث در مورد نام تجاری شما یا یافتن صفحه ای پر از اصطلاحات فنی را دوست ندارند. برای جلوگیری از این اشتباهات ، بیایید نگاهی به صفحه Mai گرم و صمیمی اسنپ بیندازیم. این سایه صمیمی و جذاب است و خواندن آن آسان است.

2: داستان خود را بگویید ، لازم نیست تاریخ را آموزش دهید

بیشتر بازدیدکنندگان علاقه ای به یادگیری تاریخچه شرکت شما ندارند. البته خوب است بدانید که مارک آنها مثلاً ده سال سابقه دارد ، اما آنها دوست ندارند تمام تاریخچه خود را با جزئیات بخوانند. سهامداران ممکن است این اطلاعات را بپسندند ، اما بازدید کنندگان جدید این موارد را دوست ندارند. اطلاعاتی از این دست به بازدیدکنندگان جدید در درک کار شما کمک نمی کند. صفحه درباره ما جایی است که شما با بازدیدکنندگان وب سایت خود ارتباط انسانی برقرار می کنید ، مثل اینکه در مقابل آنها باشید. قرار نیست دستاوردهای خود را نشان دهید و به آنها افتخار کنید! چنین موفقیت ها و موفقیت هایی را می توانید در یک صفحه جداگانه بنویسید.

صفحه درباره ما جایی است که شما فرصت برقراری ارتباط با مشتریان جدید را دارید و این فرصتی است که کاملاً نباید آن را از دست بدهید.

برای برقراری ارتباط با خوانندگان ، باید داستان خود را بگویید. و البته ، شما هنوز هم مجبور نیستید تمام داستان زندگی خود را از بدو تولد بگویید. یک جمله کوتاه بیان کنید و سپس به آن نقطه خاص از زندگی برسید که با تجارت شما تلاقی داشته باشد. با چه مشکلاتی روبرو شدید که شما را به چنین راه حلی رساند؟ چرا تصمیم گرفتید این راه حل را با دیگران به اشتراک بگذارید؟ پاسخ به این س questionsالات به شما کمک می کند تا با خواننده ای که در همان وضعیت قبلی است ارتباط برقرار کنید. در نتیجه ، خوانندگان جدید در این فضا پیشرفت بیشتری خواهند داشت و مایلند در مورد کمکی که می توانید انجام دهید بیشتر بدانند. Snaptrip داستان خود را به خوبی بیان کرده است.

3: صفحه درباره ما را جذاب کنید

در حالی که داستان شما باید خواننده جدید را درگیر خود کند ، ظاهر صفحه همچنین به جذاب نگه داشتن کلمات کمک می کند. اما این فقط به تصاویر صحیح نیاز دارد. استفاده از تصاویری که در اینترنت می یابید یا بدتر از همه ، عدم استفاده از تصویر ، باعث می شود کاربر وب سایت شما را ترک کند و به عقب نگاه نکند.

به عنوان مثال ، وقتی صفحه مربوط به این شرکت را می بینیم ، به هیچ وجه جذب این موضوع نمی شویم که پشت آن قرار دارد:

یک تصویر داستانی غیر بومی گرفته شده از اینترنت در بالای صفحه و یک بیوگرافی سنگین از دیدگاه شخص سوم که واقعاً خواننده را از خواندن منحرف می کند.

از طرف دیگر ، توصیه می کنیم طراحی صفحه مربوط به ما ، ایوان را مشاهده کنید.

اول از همه ، شما عکسی از خودشان را می بینید. تصویر حرفه ای و در عین حال صمیمی است. سپس آنها درباره خود و مشکلی که با آگاهی اول شخص حل می کنند ، می نویسند. عکس های دفتر اوند و سپس طرحی بسیار جذاب با حضور اعضای تیم ایوند از دیگر نکات خوب این صفحه در مورد ما است.

4: اجازه دهید مشتریان در مورد شما صحبت کنند

یک گام خوب در ایجاد صفحه درباره ما ، نشان دادن رضایت مشتری است. به این ترتیب به شما این امکان را می دهد که مشتریان در جای شما صحبت کنند و در عین حال اعتماد به نفس را در مشتریان بالقوه ایجاد کنید.

اگر تصویر واقعی از توصیه کننده وجود داشته باشد ، بسیار عالی است زیرا باعث ایجاد اعتماد و اعتقاد به این موضوع می شود که برند می تواند مشکل مشتریان خود را حل کند ، زیرا قبلاً این کار را انجام داده است.

در مقاله طراحی صفحه فرود ، می توانید در مورد Social Proof که یکی از انواع بررسی مشتری است ، بیشتر بخوانید.

5: فقط یک تماس برای اقدام را انتخاب کنید

صفحه درباره ما یکی از بهترین کانال ها برای شروع ساختن نام تجاری شما است ، به خصوص که اولین قدم طبیعی خوانندگان شما هنگام معامله با شما و نام تجاری شما است. اما در اینجا فقط باید از فراخوان اقدام استفاده کنید. شما نباید از خوانندگان جدید وب سایت خود بپرسید:

شما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
مشترک شدن در خبرنامه وب سایت ؛
آخرین مطالب را در وبلاگ وی بخوانید.

اگر همه این درخواست ها را با هم لیست کنید و از بازدید کننده بخواهید همه این کارها را با هم انجام دهد ، هیچ یک از آنها را انجام نمی دهد. درعوض ، یک دعوت به عمل خاص را انتخاب و تأکید کنید. یک ایده خوب برای دعوت به عمل انتخاب خبرنامه است. خواننده ممکن است هنوز آماده خرید نباشد. به این ترتیب می توانید برای او ایمیل ارسال کرده و علاقه مند شوید. دنبال کردن در شبکه های اجتماعی یا امکان آزمایشات آزمایشی رایگان نیز یک گزینه فراخوان است. صفحه درباره ما یک خبرنامه درخواست کرده است.

امیدوارم با این نکات و برخی از خلاقیت های خود ، بتوانید در ساخت صفحه درباره ما بدرخشید و بهترین نتیجه را از آن بگیرید.

برگرفته از سومو

دیدگاهتان را بنویسید