+ من سایتی را پیدا کردم که برای افزایش بازدید از سایت پول می گیرد ، روزانه 10 هزار بازدید می کند.

– پس چی؟ هر چقدر الکی بازدید کند فایده ای ندارد.

+ آیا حتی روی سئو هم تأثیر نمی گذارد؟

– اگر پایان بازدید واقعی را افزایش دهد ، ممکن است مشتری بیاورد. تأثیر خوب است.

این یک مکالمه واقعی بین من و یکی از مشتری ها بود. این مشتری به تازگی تجارت خود را آغاز کرده است. او به دنبال راهی سریع برای افزایش بازدید از سایت با این ربات بود.

ما قبلاً برای او توضیح داده ایم که رتبه بندی سایت وی در نتایج جستجوی گوگل زمان می برد ، آگاهی مردم از برند و محصولات آن زمان می برد و خلاصه اینکه او به دنبال ترفندهای یک شبه نیست.

البته ، ما همچنین می دانیم که خرید بازدید از سایت ، نرم افزار برای افزایش بازدید از سایت یا ربات هایی که بازدیدهای جعلی انجام می دهند ، امکان پذیر است. این ترفندها ممکن است در کوتاه مدت مفید باشد ، اما در هر صورت ، هر مشاغل به دنبال مشتری هستند.

مشتریانی که انسان واقعی هستند و به هر خرید یا رفتاری فکر می کنند.

درست است که افزایش بازدید واقعی سایت ممکن است چندین ماه طول بکشد ، اما این روش درستی است. افزایش بازدید همزمان با افزایش تعامل و افزایش نرخ تبدیل است. در نهایت ، این بازدیدها درآمد شما را افزایش می دهد.

ما می خواهیم راه های صحیحی را برای افزایش ترافیک یا همان بازدید معرفی کنیم. قبل از رفتن به نکته اصلی ، به یک نکته توجه کنید.

یک یادداشت مهم!

برای اینکه مقاله طولانی نشود و با توضیح دقیق و واضح وقت خود را از دست ندهید ، هر کجا که نیاز به توضیح بیشتر باشد ، ما به مقاله های دیگر آکادمی جدید پیوند داده ایم. کافی است با کلیات و اصول روش آشنا شوید ، سپس در صورت لزوم از مقالات دیگر استفاده کنید.

خوب ، حالا بیایید ابتدا به بهترین روشها برای افزایش بازدید سایت به Google برویم ، سپس روشهای غیر Google را معرفی خواهیم کرد.

1. با تولید محتوا میزان بازدید را افزایش دهید

بیایید آن را بسیار ساده و مختصر نگه داریم.

مردم در Google مشکلات ، نیازها و مواردی را که به آنها علاقه دارند جستجو می کنند. به عنوان یک تجارت ، ما می توانیم درمورد محصولات ، خدمات یا هر چیز دیگری برای آوردن کاربران به سایت خود محتوایی تولید کنیم. این مطالب می تواند مقالاتی در وبلاگ ها ، فیلم ها ، پادکست ها ، کلیپ های کوتاه در شبکه های اجتماعی ، اینفوگرافیک و … باشد.

هرچه این محتوا بهتر باشد ، در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری خواهد داشت و در نتیجه میزان بازدید بیشتری را نیز به خود اختصاص می دهد. گفتن آن بسیار آسان است اما در عمل به این راحتی نیست!

دلایل مختلفی وجود دارد که می گوییم کار آسان نیست:

1. مطالب منتشر شده باید واقعاً مفید و با کیفیت باشند.

۲. رقابت در بازاریابی محتوا هر روز شدیدتر می شود.

3. محتوای تکراری کمک زیادی نمی کند و حتی می تواند مضر باشد.

کمی بیشتر توضیح دهید؟

اگر می توانید محتوایی مفید ، باکیفیت و متناسب با نیاز مخاطبان خود بسازید ، مطمئن باشید که Google رتبه های خوبی به شما می دهد. علاوه بر این ، پس از اینکه کاربران شما را شناختند و محتوای شما را پسندیدند ، قطعاً به سایت شما باز خواهند گشت.

نکته مهم اینجاست؛ تمام بازاریابی محتوا فقط کسب رتبه در Google و افزایش بازدید نیست. کاربری که از مطالب شما لذت می برد به مخاطبان وفادار و حمایت کننده شما تبدیل خواهد شد. این مخاطب وفادار مشتری شما خواهد شد.

در واقع ، Google نقطه نظر کاربر است ، اما محتوا به اینجا ختم نمی شود. محتوای شما می تواند در طول قیف فروش یا مسافرت مشتری ، مخاطب را برای تبدیل شدن به مشتری وفادار همراه و ترغیب کند.

بگذارید توضیح دهیم که چه محتوایی واقعاً بازدیدکننده شماست.

مشتریانی که انسان واقعی هستند و به هر خرید یا رفتاری فکر می کنند.

درست است که افزایش بازدید واقعی سایت ممکن است چندین ماه طول بکشد ، اما این روش درستی است. افزایش ترافیک همزمان با افزایش تعامل و افزایش نرخ تبدیل است. در نهایت ، این بازدیدها درآمد شما را افزایش می دهد.

ما می خواهیم روش های صحیحی را برای افزایش بازدید یا بازدید مشابه معرفی کنیم. قبل از رفتن به نکته اصلی ، به یک نکته توجه کنید.

یک یادداشت مهم!

برای طولانی نشدن مقاله و اتلاف وقت شما با یک توضیح دقیق و روشن ، ما به سایر مقالات آکادمی جدید هرجا که نیاز به توضیح بیشتر باشد پیوند داده ایم. کافی است با کلیات و اصول روش آشنا شوید ، سپس در صورت لزوم از مقالات دیگر استفاده کنید.

خوب ، حالا بیایید به بهترین روش ها برای افزایش بازدید سایت به Google برویم ، سپس روش های غیر Google را معرفی خواهیم کرد.

1. با تولید محتوا میزان بازدید را افزایش دهید

بیایید آن را بسیار ساده و مختصر نگه داریم.

افراد در Google ، مشکلات ، نیازها و علایق را جستجو می کنند. به عنوان یک تجارت ، ما می توانیم محتوا درباره محصولات ، خدمات یا هر چیز دیگری تولید کنیم تا کاربران را به سایت خود بیاوریم. این مطالب می تواند مقالاتی در وبلاگ ها ، فیلم ها ، پادکست ها ، کلیپ های کوتاه در شبکه های اجتماعی ، اینفوگرافیک ها و … باشد.

هرچه محتوا بهتر باشد ، در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری خواهد داشت و بازدید بیشتری را نیز به خود اختصاص می دهد. گفتن آن بسیار آسان است اما در عمل به این راحتی نیست!

دلایل مختلفی وجود دارد که این کار آسان نیست:

1. مطالب منتشر شده باید واقعاً مفید و با کیفیت باشند.

۲. رقابت در بازاریابی محتوا هر روز شدیدتر می شود.

3. محتوای تکراری کمک زیادی نمی کند و حتی می تواند مضر باشد.

کمی بیشتر توضیح دهید؟

اگر می توانید محتوای مفید و با کیفیت متناسب با مخاطبان خود ایجاد کنید ، مطمئن شوید که Google رتبه بندی خوبی به شما ارائه می دهد. بعلاوه ، آنها قطعاً به سایت شما بر می گردند وقتی شما را بشناسند و محتوای شما را دوست داشته باشند.

نکته مهم در اینجا این است: تمام بازاریابی محتوا فقط کسب رتبه های گوگل و افزایش بازدید نیست. کاربری که از مطالب شما لذت می برد به مخاطبان وفادار و حمایت کننده شما تبدیل خواهد شد. این مخاطب مشتری وفادار شما خواهد بود.

در واقع ، Google نقطه نظر کاربر است ، اما محتوا به اینجا ختم نمی شود. محتوای شما می تواند در طول قیف فروش یا مسافرت مشتری ، مخاطب را برای تبدیل شدن به مشتری وفادار همراه و ترغیب کند.

بگذارید توضیح دهیم که واقعاً بازدید کننده شما از چه محتوایی است.

بنابراین هر نوع محتوایی که تولید می کنید ، هدف اصلی باید تولید ارزش باشد. یعنی مقاله ای بنویسید که مشکل کاربر را برطرف کند ، وی را برای خرید راهنمایی کند ، ابزار نحوه استفاده از ابزار یا مهارت را به او بیاموزد و ده ها هدف دیگر.

در مرحله بعدی ، همراه با این محتوای ارزشمند ، محصول یا خدمات تجاری خود را معرفی و تبلیغ کنید. در مورد میزان تبلیغ شما هیچ قانون مشخصی وجود ندارد ، اما توصیه می کنیم تبلیغات شما از 20٪ محتوای شما بیشتر نشود.

خواندن یک کتاب بمب گذاری در محتوا می تواند درک خوبی از محتوای ارزشمند شما داشته باشد. محتوایی که هم خوانندگان و هم گوگل آن را دوست دارند.

۲. با سئو سایت میزان بازدید را افزایش دهید

سئو فرآیندی است که با محتوا همراه است. سئو به معنای انجام کارهایی در سایت یا خارج از سایت است که در نهایت باعث بهبود رتبه بندی در نتایج جستجوی گوگل می شود. ادامه مطلب …

به زبان ساده ، در سئو ، Google باعث می شود رتبه سایت ما بهتر از رقبا باشد. بیش از 200 فاکتور مختلف وجود دارد که به کمک آنها Google مشخص می کند کدام سایت متناسب با نیاز کاربر است و به آن رتبه بهتری می دهد.

سئو به طور کلی به سه قسمت تقسیم می شود.

خارجی: شامل بک لینک ، گزارش ، سیگنال اجتماعی و …

داخلی: سئو صفحه ، پیوند داخلی ، عناوین ، طبقه بندی و برچسب گذاری مناسب و غیره

فنی: سرعت سایت ، طرحواره ، تجربه کاربری و غیره

کارهای زیادی برای افزایش ترافیک جستجوی گوگل یا به عبارت دیگر ترافیک ارگانیک باید انجام شود. توجه داشته باشید که سئو یک فرآیند یک شبه یا حتی یک هفته نیست. سئو به معنای بهینه سازی مداوم است. این بدان معنی است که همیشه رضایت و تجربه خوب کاربران را در نظر داشته باشید ، همیشه از تغییرات جدید و استانداردهای Google آگاه باشید.

برای اطلاعات بیشتر بر روی پیوندها کلیک کنید و مقالات مرتبط را بخوانید.

3. تبلیغات و مراجعه به سایت

من برای شما خبرهای خوب و بدی دارم بگذارید ابتدا خبر خوب را به شما بگویم.

خبر خوب این است که تبلیغات می توانند به طور ناگهانی بازدید سایت شما را متزلزل کنند!

خبر تقریباً بد این است که تبلیغات آنلاین بسیار متنوع است و هر کدام جزئیات خاص خود را دارند. این چیزهای کوچک باعث می شود بسیاری از افراد نتایج خوبی نگیرند و سپس بگویند “ما هزینه زیادی صرف تبلیغات کردیم اما نتیجه نگرفتیم”.

تبلیغات اگر به درستی انجام شود ، قطعاً بازدید از سایت را تحت تأثیر قرار می دهد.

در این مقاله ، ما در مورد روش های مختلف تبلیغات به روشی کاملا کامل صحبت کردیم. در اینجا نیز به طور مختصر و مفید فقط به چند روش اشاره می کنیم که تأثیر بیشتری در افزایش بازدید سایت دارند.

تبلیغات بنر

تبلیغات بنری زمانی است که شما یک بنر (تصویر ثابت یا متحرک مانند gif) را طراحی می کنید و آن را برای مدت زمان مشخصی در وب سایت های معتبر و محبوب قرار می دهید.

بازدید کنندگان با کلیک بر روی بنر وارد سایت شما می شوند.

این روش همچنین تأثیر خوبی در برندسازی و افزایش آگاهی از برند دارد ، اما نسبت هزینه به بازدید و نرخ تبدیل معمولاً زیاد است.

به همین دلیل ، اگر بودجه تبلیغات شما محدود است ، من این روش را توصیه نمی کنم. اما اگر تجارت شما به خوبی رشد می کند و به دنبال مارک تجاری هستید ، بودجه تبلیغات شما نیز خوب است ، تبلیغات بنر برای شما بسیار مناسب است و می تواند بازدید سایت شما را افزایش دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این روش ، به صفحه تبلیغات بنر مراجعه کنید.

گزارش تبلیغاتی

رپورتاژ نوعی تبلیغات تجاری شما است که به صورت گزارش (متن مکتوب) در سایت های پربازدید منتشر می شود.

گزارش تبلیغاتی دارای دو مزیت است. ما در قسمت SEO به یکی از این مزایا اشاره کردیم ، اما دوباره آن را تکرار خواهیم کرد.

1. بک لینک هایی که در این مقاله به سایت شما داده شده است باعث افزایش رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل می شوند.

۲. اگر متن جذاب بنویسید و تجارت خود را به خوبی ارائه دهید ، بسیاری از کاربران از این طریق با شما و خدمات شما آشنا می شوند.

سپس ، با انتشار گزارش ، آن را با یک پیکان دو نشان می دهید. هم بازدید سایت از ترافیک گوگل افزایش می یابد و هم بازدید کنندگان سایت انتشار گزارش مستقیماً با نام تجاری شما آشنا می شوند و وارد سایت شما می شوند.

گزارش هنگام انتشار به طور موقت باعث افزایش بازدید سایت می شود. اما در طولانی مدت ، هرچه زمان بیشتری از انتشار گزارش می گذرد ، بازدیدکنندگان کمتر وارد می شوند. تأثیر لینک دادن و بهبود رتبه بندی بلند مدت می تواند یک بازدید کننده ثابت برای شما ایجاد کند.

نحوه نوشتن گزارش ، نحوه نوشتن پیوندها و انتشار رسانه ها از نکات مهم است. ما در بخش آموزش رپورتاژ آکادمی جدید هر آنچه را که نیاز دارید توضیح داده ایم.

با تبلیغات کلیکی میزان بازدید سایت را افزایش دهید

تبلیغات کلیک نوعی تبلیغات است که هزینه آن برای هر کلیک است. این بدان معنی است که شما فقط هزینه کاربرانی را که وارد سایت شده اند پرداخت می کنید.

تبلیغات گوگل

فرض کنید یک کتابفروشی آنلاین راه اندازی کرده اید.

شما باید حداقل 10 ماه یا بیشتر روی سایت ، محتوا و سئو سایت خود کار کنید تا بازدید کافی از سایت خود داشته باشید. توجه داشته باشید که رقبایی دارید که شبانه روز در سایت خود کار و هزینه می کنند.

بنابراین یا باید در این رقابت قویتر باشید و بیشتر از رقبا هزینه کنید ، یا اینکه مستقیماً به گوگل پول بدهید تا بالاتر از رقبا به شما نشان دهد! بله می شود.

تبلیغات گوگل به گونه ای است که شما برای پرداختن به سایت خود در بالای نتایج جستجو به Google برای کلمات کلیدی خاص مانند “خرید کتاب” پول می پردازید.

هزینه ای که از این طریق به Google پرداخت می کنید می تواند در ازای ورود به سایت شما یا نصب برنامه باشد.

به این ترتیب شما فقط هزینه بازدید سایت را پرداخت می کنید ، نه تبلیغات را نمایش دهید.

علاوه بر این ، سیستم تبلیغات گوگل آنقدر قدرتمند و دقیق است که می توانید کاربران را بر اساس سن ، جنسیت ، موقعیت مکانی و … هدف قرار دهید.

همانطور که در بالا توضیح دادم ، تبلیغات Google دارای بسیاری از جزئیات است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش تبلیغات منحصر به فرد ، مجموعه مقالات ما در مورد Google Ads را بخوانید.

تبلیغات منطبق

تبلیغات بومی نوعی تبلیغات مشابه تبلیغات بنری است اما محتوای آن بیشتر مربوط به محتوای صفحه است. این بدان معنی است که اگر مقاله ای درباره “قهوه ساز” باز کنید ، تبلیغات مربوط به “دستگاه های قهوه” یا “خرید قهوه” را مشاهده خواهید کرد.

این ارتباط محتوای تبلیغاتی به تبلیغات شما کمک می کند فقط به کاربرانی که نیازهای مرتبطی دارند نشان داده شود.

4- بازدید از سایت را با شبکه های اجتماعی افزایش دهید

ایجاد محتوای عالی و دعا برای کاربران برای یافتن آن کافی نیست.

توزیع و تبلیغ محتوا یا اصطلاحاً تبلیغ محتوا مرحله بعدی است. با توزیع مناسب مطالب در شبکه های اجتماعی یا سایر کانال های مشابه ، می توانید بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت جذب کنید.

هر شبکه اجتماعی ویژگی های خاص خود را دارد. به عنوان مثال ، در اینستاگرام می توانید مقالات سایت جدیدی را در استوری معرفی کنید تا با کلیک بر روی آنها ، به سایت هدایت شوند.

خلاصه ای از مقالات را در LinkedIn ارسال کنید و به منبع اصلی که سایت شما است پیوند دهید.

یا در توییتر ، Pinterest و سایر شبکه های اجتماعی می توانید به همان روش محتوا تولید کنید و کاربران را به سایت خود ارجاع دهید.

توجه داشته باشید که محتوای شبکه های اجتماعی باید کوتاه ، وسوسه انگیز و گاه چالش برانگیز باشد.

5. بازاریابی از طریق پست الکترونیکی

بازاریابی از طریق ایمیل کمی دیرتر از سایر روشهای افزایش بازدید سایت که معرفی کردیم ، پاسخ خواهد داد. دلیل آن روشن است؛ برای تهیه لیستی از مشتریان یا مخاطبین باید وقت بگذارید. اما توجه داشته باشید که پس از این مدت ، شما صدها یا هزاران نفر دارید که می توانند با هر ایمیل ارسال شده شما بازدید کننده یا حتی مشتری شوند.

دریافت آدرس ایمیل کاربران یا شماره تلفن همراه به معنای نزدیک شدن به آنها است. آنها اصطلاحاً لیدهای شما هستند.

ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین راه ها برای افزایش بازدید در طولانی مدت است و البته نکات و نکات زیادی را در بر دارد. ما نمی خواهیم وقت شما را برای تکرار آنچه قبلاً در مقالات بازاریابی از طریق ایمیل گفته ایم تلف کنیم. بنابراین ما فقط لینک مقاله را در اینجا قرار داده ایم تا بتوانید در اسرع وقت همه نکات را بخوانید.

6. نرم افزار و ربات ها بازدید از سایت را افزایش می دهند

تاکنون هر آنچه گفتیم روش صحیحی بود ، اما ممکن است گاهی اوقات مجبور شوید میانبرهای خود را استفاده کنید.

البته ، ما هنوز هم تأکید می کنیم که روشهای ارگانیک زیادی برای بازدید کننده واقعی وجود دارد. دلیل آن ساده است ، ما می خواهیم بازدید کنندگان برای ما مشتری بیاورند ، نه ربات هایی که فقط سایت را باز می کنند.

انواع مختلف ربات ها یا نرم افزارها برای افزایش بازدید سایت وجود دارد که مستقیماً سایت را باز می کنند یا با جستجوی سوالات مشخص شده در Google.

هر شبکه اجتماعی ویژگی های خاص خود را دارد. به عنوان مثال ، در اینستاگرام می توانید مقالاتی را از یک سایت جدید در استوری معرفی کنید تا روی آنها کلیک شود تا به سایت هدایت شوند.

خلاصه ای از مقالات را در LinkedIn ارسال کنید و به منبع اصلی سایت خود پیوند دهید.

یا در توییتر ، Pinterest و سایر شبکه های اجتماعی می توانید به همان روش محتوا تولید کنید و کاربران را به سایت خود ارجاع دهید.

توجه داشته باشید که محتوای شبکه های اجتماعی باید کوتاه ، وسوسه انگیز و گاه چالش برانگیز باشد.

5. بازاریابی از طریق ایمیل

بازاریابی از طریق ایمیل کمی دیرتر از سایر روش های افزایش بازدید سایت که معرفی کرده ایم ، پاسخ خواهد داد. دلیل آن روشن است؛ برای تهیه لیستی از مشتریان یا مخاطبین باید وقت بگذارید. اما به خاطر داشته باشید که پس از این دوره ، شما صدها یا هزاران نفر دارید که می توانند با هر ایمیل ارسال شده شما بازدید کننده یا حتی مشتری شوند.

دریافت آدرس ایمیل یا شماره موبایل کاربران به معنای نزدیک شدن به آنها است. آنها به اصطلاح رهبران شما هستند.

ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین راه ها برای افزایش بازدید در طولانی مدت است و البته نکات و نکات زیادی را در بر دارد. ما نمی خواهیم وقت شما را برای تکرار آنچه قبلاً در مقالات بازاریابی از طریق ایمیل گفته ایم تلف کنیم. بنابراین ما فقط لینک مقاله را در اینجا قرار داده ایم تا بتوانید در اسرع وقت همه نکات را بخوانید.

6. نرم افزار و ربات ها بازدید از سایت را افزایش می دهند

تا اینجا بسیار خوب است ، اما گاهی اوقات ممکن است مجبور شوید از میانبرهای شخصی خود استفاده کنید.

البته ، ما هنوز هم تأکید می کنیم که روشهای ارگانیک زیادی برای بازدید کننده واقعی وجود دارد. دلیل آن ساده است ، ما می خواهیم بازدید کنندگان برای ما مشتری بیاورند ، نه ربات هایی که فقط سایت را باز می کنند.

انواع مختلف ربات ها یا نرم افزارها برای افزایش بازدید سایت وجود دارد که مستقیماً یا با جستجوی ابزارهای مشخص شده در Google سایت را باز می کنند.

تبلیغات کم اثر را حذف کنید یا موقعیت نمایش آنها را تغییر دهید.

اگر محتوای منتشر شده در سایت در نتایج جستجو رتبه خوبی نداشته باشد ، مشکلی وجود دارد. این موارد را شناسایی و حل کنید.

این مشکلات می تواند نامناسب مقاله ، توضیحات متا ، توزیع نامناسب کلمات کلیدی در متن ، مقاله غیر جذاب برای کاربران و غیره باشد.

حال سوالی که در ذهن شما ایجاد می شود این است که کجا و چگونه می توانیم این تحلیل ها را انجام دهیم؟

تجزیه و تحلیل سایت ، نظارت ، سئو و ابزار تبلیغاتی

تقریباً تمام حرکات و رفتارهای کاربران در اینترنت قابل ضبط و نظارت است. هر کلیک کاربر می تواند وقتی روی صفحه می ماند و حتی حرکات ماوس و صفحات پیمایشی اندازه گیری می شود.

همچنین شاخص هایی مانند نرخ تبدیل ، پسندیدن و … وجود دارد که مفید هستند.

تبلیغات کم اثر را حذف کنید یا موقعیت نمایش آنها را تغییر دهید.

اگر محتوای منتشر شده در سایت در نتایج جستجو رتبه خوبی نداشته باشد ، مشکلی وجود دارد. این موارد را شناسایی و حل کنید.

این مشکلات می تواند مقاله نامناسب ، توصیف متا ، توزیع نامناسب کلمات کلیدی در متن ، مقاله غیر جذاب برای کاربران و غیره باشد.

حال سوالی که در ذهن شما ایجاد می شود این است که کجا و چگونه می توانیم این تحلیل ها را انجام دهیم؟

تجزیه و تحلیل سایت ، نظارت ، سئو و ابزار تبلیغاتی

تقریباً تمام حرکات و رفتارهای کاربران در اینترنت قابل ضبط و نظارت است. هر کلیک کاربر وقتی روی صفحه بماند و حتی حرکات ماوس و صفحات پیمایشی قابل اندازه گیری است.

همچنین شاخص هایی مانند نرخ تبدیل ، پسندیدن و … وجود دارد که مفید هستند.

رقبا را تحلیل کنید

رقبا را رصد کنید. تمرین این جمله ساده قسمت بزرگی از تحلیل شماست.

هرچه بهتر بتوانید استراتژی ها و برنامه های رقبا را کشف و درک کنید ، بهتر می توانید برای خود برنامه ریزی کنید و از آنها پیشی بگیرید.

احتمالاً شما بسیاری از رقبای اصلی خود را به صورت آفلاین می شناسید ، علاوه بر این می توانید کلمات کلیدی دامنه خود را در گوگل جستجو کنید و ببینید کدام سایت ها رتبه اول را دارند.

شما باید دائماً رقبایتان را تجزیه و تحلیل کنید و بتوانید بفهمید که چرا کلمات کلیدی خاص آنها از شما رتبه بهتری دارند. مطمئناً ، قرار نیست آنها را دقیقاً کپی کنید ، بلکه افق دید خود را گسترده تر کرده و به شما در یافتن راه حل های بهتر و مناسب برای تجارت خود کمک می کند.

خوشبختانه ابزارهای مختلفی برای تحلیل رقبا از نظر سئو و محتوا وجود دارد. چندین ابزار وجود دارد که در مقاله رایگان سئو و ابزار بهینه سازی سایت معرفی کردیم.

هرکس که عمل نکرد و به امیدش رسید … بذر حماقت نپاشت و منتظر ماند

یک نکته مهم را باید در پایان این مقاله بگویم.

در حالی که افزایش بازدید سایت مهم است ، نباید تنها هدف شما باشد. زیرا “بازدید” فقط یکی از شاخص های عملکرد سایت است.

پس این یعنی چه؟

یعنی وقتی مشاغل آنلاین دارید ، مجله ای که می خواهید با تبلیغات ، فروشگاه آنلاین ، سایتی برای معرفی خدمات و خلاصه ای از هر نوع سایتی درآمد کسب کنید ؛ به جای تمرکز فقط بر تعداد بازدیدکنندگان ، ده ها شاخص دیگر وجود دارد که باید آنها را کنترل کنید تا به هدف خود برسید.

به عنوان مثال ، در نظر بگیرید که تعامل شما با بازدیدکنندگان چقدر کم است. ببینید نرخ پرش صفحات سایت چقدر است. یعنی بازدید کننده وارد صفحه دیگری می شود یا بعد از اولین صفحه ای که می بیند کاری انجام می دهد؟ وقتی بازدید کننده پس از دیدن صفحه اول سایت را ترک می کند ، به این معنی است که کاری از دست داده است. در مقاله پرش نرخ که من به آن پیوند دادم ، بیشتر توضیح دادیم که این مشکل از کجا ناشی می شود.

در پایان ، مثل همیشه ، از شما می خواهیم نظر یا سوالی داشته باشید ، حتماً برای ما بنویسید.