+ یه سایت پیدا کردم برای افزایش بازدید سایت پول می‌گیره روزی ۱۰ هزارتا بازدید می‌زنه.

– که چی بشه؟ بازدید الکی هرچقدر هم زیاد بشه فایده‌ای نداره که.

+ حتی روی سئو هم تاثیر نداره؟

– اگر آخرش بازدید واقعی رو زیاد کنه شاید مشتری هم بیاره. تاثیرش اینطوری باشه خوبه.

این یک مکالمه واقعی بین من و یکی از مشتری ها بود. این مشتری به تازگی تجارت خود را آغاز کرده است. او به دنبال راهی سریع برای افزایش بازدید از سایت با این ربات بود.

ما قبلاً برای او توضیح داده ایم که رتبه بندی سایت وی در نتایج جستجوی گوگل زمان می برد ، آگاهی مردم از برند و محصولات آن زمان می برد و خلاصه اینکه او به دنبال ترفندهای یک شبه نیست.

البته ، ما همچنین می دانیم که خرید بازدید از سایت ، نرم افزار برای افزایش بازدید از سایت یا ربات هایی که بازدیدهای جعلی انجام می دهند ، امکان پذیر است. این ترفندها ممکن است در کوتاه مدت مفید باشد ، اما در هر صورت ، هر مشاغل به دنبال مشتری هستند.

مشتریانی که انسان واقعی هستند و به هر خرید یا رفتاری فکر می کنند.

درست است که افزایش بازدید واقعی سایت ممکن است چندین ماه طول بکشد ، اما این روش درستی است. افزایش بازدید همزمان با افزایش تعامل و افزایش نرخ تبدیل است. در نهایت ، این بازدیدها درآمد شما را افزایش می دهد.

ما می خواهیم راه های صحیحی را برای افزایش ترافیک یا همان بازدید معرفی کنیم. قبل از رفتن به نکته اصلی ، به یک نکته توجه کنید.

یک یادداشت مهم!

برای اینکه مقاله طولانی نشود و با توضیح مفصل وقت خود را از دست ندهید ، هر کجا که نیاز به توضیح بیشتر بود ، ما به مقاله های دیگر آکادمی جدید پیوند دادیم. کافی است با کلیات و اصول روش آشنا شوید ، سپس در صورت لزوم از مقالات دیگر استفاده کنید.

خوب ، حالا بیایید ابتدا به بهترین روشها برای افزایش بازدید سایت به Google برویم ، سپس روشهای غیر Google را معرفی خواهیم کرد.

1. با تولید محتوا میزان بازدید را افزایش دهید

بیایید آن را بسیار ساده و مختصر نگه داریم.

مردم در Google مشکلات ، نیازها و مواردی را که به آنها علاقه دارند جستجو می کنند. به عنوان یک تجارت ، ما می توانیم درمورد محصولات ، خدمات یا هر چیز دیگری برای آوردن کاربران به سایت خود محتوا تولید کنیم. این مطالب می تواند مقالاتی در وبلاگ ها ، فیلم ها ، پادکست ها ، کلیپ های کوتاه در شبکه های اجتماعی ، اینفوگرافیک و … باشد.

هرچه این محتوا بهتر باشد ، در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری خواهد داشت و در نتیجه میزان بازدید بیشتری را نیز به خود اختصاص می دهد. گفتن آن بسیار آسان است اما در عمل به این راحتی نیست!

دلایل مختلفی وجود دارد که می گوییم کار آسان نیست:

1. مطالب منتشر شده باید واقعاً مفید و با کیفیت باشند.

۲. رقابت در بازاریابی محتوا هر روز شدیدتر می شود.

3. محتوای تکراری کمک زیادی نمی کند و حتی می تواند مضر باشد.

کمی بیشتر توضیح دهید؟

اگر می توانید محتوایی مفید ، باکیفیت و متناسب با نیاز مخاطبان خود بسازید ، مطمئن باشید که Google نیز رتبه های خوبی به شما می دهد. علاوه بر این ، پس از اینکه کاربران شما را شناختند و محتوای شما را پسندیدند ، قطعاً به سایت شما باز خواهند گشت.

نکته مهم اینجاست؛ تمام بازاریابی محتوا فقط کسب رتبه در Google و افزایش بازدید نیست. کاربری که از مطالب شما لذت می برد به مخاطبان وفادار و پشتیبانی شما تبدیل خواهد شد. این مخاطب وفادار مشتری شما خواهد شد.

در واقع ، Google نقطه نظر کاربر است ، اما محتوا به اینجا ختم نمی شود. محتوای شما می تواند در طول قیف فروش یا مسافرت مشتری ، مخاطب را برای تبدیل شدن به مشتری وفادار همراه و ترغیب کند.

بگذارید توضیح دهیم که چه محتوایی واقعاً بازدیدکننده شماست.

چه محتوایی بیشترین بازدید کننده را به ارمغان می آورد؟

اگر این 4 عامل را در تولید محتوا دنبال کنید ، قطعاً محتوای منتشر شده بازدیدکننده شما خواهد بود. این بازدید کننده می تواند ارگانیک باشد (یعنی از طرف Google) یا مستقیم باشد.

اولین. استراتژی داشته باشید

با توجه به اینکه تولید محتوا یک شبه کار نمی کند و گوگل به تمام معنی تنبل است ، شما باید برای رسیدن به نتیجه برنامه و برنامه داشته باشید.

استراتژی محتوا دقیقاً همین برنامه بلند مدت است. برنامه ای که در آن مشخص می کنید چه موضوعی ، چه زمانی و چگونه تولید شود.

بدون داشتن یک استراتژی ، شما ممکن است ماهها وقت و هزینه خود را صرف تولید محتوا کنید ، اما در پایان می دانید که هیچ فایده ای برای شما ندارد.

اگر می خواهید خودتان یک استراتژی درست کنید ، ابتدا مقاله مقدمه ای بر استراتژی محتوا را بخوانید. سپس به مرحله تخصصی تر بروید. ما همچنین یک دوره جامع توسعه استراتژی محتوا در آکادمی داریم که شما را به طور کلی به جزئیات یک استراتژی عالی برای گرفتن نتیجه تضمین شده آموزش می دهد.

اگر وقت و حوصله نوشتن استراتژی را ندارید ، بخشی از خدمات ما توسعه استراتژی محتوا برای مشاغل است. این بدان معنی است که ما تجارت و سایت شما را مرور می کنیم و برای شما 6 ماه یا بیشتر استراتژی می نویسیم.

دومین. برای مخاطبان خود + Google+ محتوا بنویسید

تولید محتوای کاربر پسند در اولویت است ، اما گوگل هنوز قدرت و هوش لازم برای تشخیص محتوای خوب از بد را مانند یک انسان کسب نکرده است. بنابراین شما باید دوستی کاربر با Google را متعادل کنید.

اگرچه هوش مصنوعی و الگوریتم های گوگل هر روز قویتر و قویتر می شوند ، اما ما همچنان باید روی انتخاب و توزیع کلمات کلیدی در متن ، نوشتن عناوین و غیره بر اساس اصول SEO محتوا کار کنیم.

در وبلاگ جدید ، مقاله ای برای آموزش نحوه تولید محتوای با کیفیت پیدا خواهید کرد. برای یادگیری سریعتر و پروژه محور ، ما دوره های ویدیویی تولید محتوای آنلاین را در آکادمی خود توصیه می کنیم.

سوم. 80٪ ارزش آفرینی 20٪ تبلیغات

بازاریابی محتوایی یکی از روش های ربودن بازاریابی است. یعنی شما با خلق چیزهای ارزشمند مشتری را به سمت تجارت یا محصول خود جذب می کنید.

بنابراین هر نوع محتوایی که تولید می کنید ، هدف اصلی باید تولید ارزش باشد. یعنی مقاله ای بنویسید که مشکل کاربر را برطرف کند ، وی را برای خرید راهنمایی کند ، ابزار نحوه استفاده از ابزار یا مهارت را به او بیاموزد و ده ها هدف دیگر.

در مرحله بعدی ، همراه با این محتوای ارزشمند ، محصول یا خدمات تجاری خود را معرفی و تبلیغ کنید. در مورد میزان تبلیغ شما هیچ قانون مشخصی وجود ندارد ، اما توصیه می کنیم تبلیغات شما از 20٪ محتوای شما بیشتر نشود.

خواندن یک کتاب بمب گذاری در محتوا می تواند درک خوبی از محتوای ارزشمند شما داشته باشد. محتوایی که هم خوانندگان و هم گوگل آن را دوست دارند.

۲. با سئو سایت میزان بازدید را افزایش دهید

سئو فرآیندی است که با محتوا همراه است. سئو به معنای انجام کارهایی در سایت یا خارج از سایت است که در نهایت باعث بهبود رتبه بندی در نتایج جستجوی گوگل می شود. ادامه مطلب …

به زبان ساده ، در سئو ، Google باعث می شود رتبه سایت ما بهتر از رقبا باشد. بیش از 200 فاکتور مختلف وجود دارد که به کمک آنها Google مشخص می کند کدام سایت متناسب با نیاز کاربر است و به آن رتبه بهتری می دهد.

سئو به طور کلی به سه قسمت تقسیم می شود.

خارجی: شامل بک لینک ، گزارش ، سیگنال اجتماعی و …

داخلی: سئو صفحه ، پیوند داخلی ، عناوین ، طبقه بندی و برچسب گذاری مناسب و غیره

فنی: سرعت سایت ، طرحواره ، تجربه کاربری و غیره

کارهای زیادی برای افزایش ترافیک جستجوی گوگل یا به عبارت دیگر ترافیک ارگانیک باید انجام شود. توجه داشته باشید که سئو یک فرآیند یک شبه یا حتی یک هفته نیست. سئو به معنای بهینه سازی مداوم است. این بدان معنی است که همیشه رضایت و تجربه خوب کاربران را در نظر داشته باشید ، همیشه از تغییرات جدید و استانداردهای Google آگاه باشید.

برای اطلاعات بیشتر بر روی پیوندها کلیک کنید و مقالات مرتبط را بخوانید.

3. تبلیغات و مراجعه به سایت

من برای شما خبرهای خوب و بدی دارم بگذارید ابتدا خبر خوب را به شما بگویم.

خبر خوب این است که تبلیغات می توانند به طور ناگهانی بازدید سایت شما را متزلزل کنند!

خبر تقریباً بد این است که تبلیغات آنلاین بسیار متنوع است و هر کدام جزئیات خاص خود را دارند. این چیزهای کوچک باعث می شود بسیاری از افراد نتایج خوبی نگیرند و سپس بگویند “ما هزینه زیادی صرف تبلیغات کردیم اما نتیجه نگرفتیم”.

اگر درست انجام شود ، تبلیغات قطعاً در بازدید از سایت تأثیرگذار است.

در این مقاله ، ما در مورد روش های مختلف تبلیغات به روشی کاملا کامل صحبت کردیم. در اینجا نیز به طور مختصر و مفید فقط به چند روش اشاره می کنیم که تأثیر بیشتری در افزایش بازدید سایت دارند.

تبلیغات بنر

بنر تبلیغاتی زمانی است که شما یک بنر (تصویر ثابت یا متحرک مانند gif) را طراحی می کنید و آن را برای مدت زمان مشخصی در وب سایت های معتبر و پربازدید قرار می دهید.

بازدید کنندگان با کلیک بر روی بنر وارد سایت شما می شوند.

این روش همچنین تأثیر خوبی در برندسازی و افزایش آگاهی از برند دارد ، اما نسبت هزینه به بازدید و نرخ تبدیل معمولاً زیاد است.

به همین دلیل ، اگر بودجه تبلیغات شما محدود است ، من این روش را توصیه نمی کنم. اما اگر تجارت شما به خوبی رشد می کند و به دنبال مارک تجاری هستید ، بودجه تبلیغات شما نیز خوب است ، تبلیغات بنر برای شما بسیار مناسب است و می تواند بازدید سایت شما را افزایش دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این روش ، به صفحه تبلیغات بنر مراجعه کنید.

گزارش تبلیغاتی

رپورتاژ نوعی تبلیغات تجاری شما است که به صورت گزارش (متن مکتوب) در سایت های پربازدید منتشر می شود.

گزارش تبلیغاتی دارای دو مزیت است. ما در قسمت SEO به یکی از این مزایا اشاره کردیم ، اما دوباره آن را تکرار خواهیم کرد.

1. بک لینک هایی که در این مقاله به سایت شما داده شده است باعث افزایش رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل می شوند.

۲. اگر متن جذاب بنویسید و تجارت خود را به خوبی ارائه دهید ، بسیاری از کاربران از این طریق با شما و خدمات شما آشنا می شوند.

سپس ، با انتشار گزارش ، آن را با یک پیکان دو نشان می دهید. هم بازدید سایت از ترافیک گوگل افزایش می یابد و هم بازدید کنندگان سایت انتشار گزارش مستقیماً با نام تجاری شما آشنا می شوند و وارد سایت شما می شوند.

گزارش هنگام انتشار به طور موقت باعث افزایش بازدید سایت می شود. اما در طولانی مدت ، هرچه زمان بیشتری از انتشار گزارش می گذرد ، بازدیدکنندگان کمتر وارد می شوند. تأثیر لینک دادن و بهبود رتبه بندی بلند مدت می تواند یک بازدید کننده ثابت برای شما ایجاد کند.

نحوه نوشتن گزارش ، نحوه نوشتن پیوندها و انتشار رسانه ها از نکات مهم است. ما در بخش آموزش رپورتاژ آکادمی جدید هر آنچه را که نیاز دارید توضیح داده ایم.

با تبلیغات کلیکی میزان بازدید سایت را افزایش دهید

تبلیغات کلیک نوعی تبلیغات است که هزینه آن برای هر کلیک است. این بدان معنی است که شما فقط هزینه کاربرانی را که وارد سایت شده اند پرداخت می کنید.

تبلیغات گوگل

فرض کنید یک کتابفروشی آنلاین راه اندازی کرده اید.

شما باید حداقل 10 ماه یا بیشتر روی سایت ، محتوا و سئو سایت خود کار کنید تا بازدید کافی از سایت خود داشته باشید. توجه داشته باشید که رقبایی دارید که شبانه روز در سایت خود کار و هزینه می کنند.

بنابراین یا باید در این رقابت قویتر باشید و بیشتر از رقبایتان هزینه کنید ، یا اینکه باید مستقیماً به گوگل پول بدهید تا بالاتر از رقبا به شما نشان دهد! بله می شود.

تبلیغات گوگل به گونه ای است که شما برای پرداختن به سایت خود در بالای نتایج جستجو به Google برای کلمات کلیدی خاص مانند “خرید کتاب” پول می پردازید.

هزینه ای که از این طریق به Google پرداخت می کنید می تواند در ازای ورود به سایت شما یا نصب برنامه باشد.

به این ترتیب شما فقط هزینه بازدید سایت را پرداخت می کنید ، نه تبلیغات را نمایش دهید.

علاوه بر این ، سیستم تبلیغات گوگل آنقدر قدرتمند و دقیق است که می توانید براساس سن ، جنسیت ، موقعیت مکانی و … کاربران را هدف قرار دهید.

همانطور که در بالا توضیح دادم ، تبلیغات Google دارای بسیاری از جزئیات است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش تبلیغات منحصر به فرد ، مجموعه مقالات ما در مورد Google Ads را بخوانید.

تبلیغات منطبق

تبلیغات بومی نوعی تبلیغات مشابه تبلیغات بنری است اما محتوای آن بیشتر به محتوای صفحه مربوط می شود. این بدان معنی است که اگر مقاله ای در مورد “قهوه ساز” باز کنید ، تبلیغات مربوط به “دستگاه های قهوه” یا “خرید قهوه” را مشاهده خواهید کرد.

این ارتباط محتوای تبلیغاتی به تبلیغات شما کمک می کند فقط به کاربرانی که نیازهای مرتبطی دارند نشان داده شود.

4- بازدید از سایت را با شبکه های اجتماعی افزایش دهید

ایجاد محتوای عالی و دعا برای کاربران برای یافتن آن کافی نیست.

توزیع و تبلیغ محتوا یا اصطلاحاً تبلیغ محتوا مرحله بعدی است. با توزیع مناسب محتوا در شبکه های اجتماعی یا سایر کانال های مشابه ، می توانید بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت جذب کنید.

هر شبکه اجتماعی ویژگی های خاص خود را دارد. به عنوان مثال ، در اینستاگرام می توانید مقالات سایت جدیدی را در استوری معرفی کنید تا با کلیک بر روی آنها ، به سایت هدایت شوند.

خلاصه ای از مقالات را در LinkedIn ارسال کنید و به منبع اصلی که سایت شما است پیوند دهید.

یا در توییتر ، Pinterest و سایر شبکه های اجتماعی می توانید به همان روش محتوا تولید کنید و کاربران را به سایت خود ارجاع دهید.

توجه داشته باشید که محتوای شبکه های اجتماعی باید کوتاه ، وسوسه انگیز و گاه چالش برانگیز باشد.

5. بازاریابی از طریق پست الکترونیکی

بازاریابی از طریق ایمیل کمی دیرتر از سایر روشهای افزایش بازدید سایت که معرفی کردیم ، پاسخ خواهد داد. دلیل آن روشن است؛ برای تهیه لیستی از مشتریان یا مخاطبین باید وقت بگذارید. اما توجه داشته باشید که پس از این مدت ، شما صدها یا هزاران نفر دارید که می توانند با هر ایمیل ارسال شده شما بازدید کننده یا حتی مشتری شوند.

دریافت آدرس ایمیل کاربران یا شماره تلفن همراه به معنای نزدیک شدن به آنها است. آنها اصطلاحاً لیدهای شما هستند.

ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین راه ها برای افزایش بازدید در طولانی مدت است و البته نکات و نکات زیادی را در بر دارد. ما نمی خواهیم وقت شما را برای تکرار آنچه قبلاً در مقالات بازاریابی از طریق ایمیل گفته ایم تلف کنیم. بنابراین ما فقط لینک مقاله را در اینجا قرار داده ایم تا بتوانید در اسرع وقت همه نکات را بخوانید.

6. نرم افزار و ربات ها بازدید از سایت را افزایش می دهند

تاکنون هر آنچه گفتیم روش صحیحی بود ، اما ممکن است گاهی اوقات مجبور شوید میانبرهای خود را استفاده کنید.

البته ، ما هنوز هم تأکید می کنیم که روشهای ارگانیک زیادی برای بازدید کننده واقعی وجود دارد. دلیل آن ساده است ، ما می خواهیم بازدید کنندگان برای ما مشتری بیاورند ، نه ربات هایی که فقط سایت را باز می کنند.

انواع مختلف ربات ها یا نرم افزارها برای افزایش بازدید سایت وجود دارد که مستقیماً سایت را باز می کنند یا با جستجوی سeriesالات مشخص شده در Google.

پس استفاده از این ربات ها و بازدیدهای جعلی کجاست؟

با توجه به برخی آزمایشات در مورد تأثیر میزان کلیک بر روی نتایج جستجوی گوگل ، گفته می شود که هرچه تعداد جستجوی بیشتر برای سeriesالات خاص و کلیک بیشتر بر روی نتیجه مورد نظر در میان نتایج جستجو ، رتبه آن در نتایج جستجو بالاتر باشد.

این ربات ها معمولاً نرم افزاری هستند که می توانند روی سرورهای مجازی نصب شوند یا به صورت مشارکتی بر روی هر نوع رایانه شخصی نصب می شوند. هنگامی که ربات بر روی یک سرور مجازی نصب می شود ، ربات به طور تصادفی از IP های مختلف جستجو می کند یا سایت را مستقیماً باز می کند.

در حالت مشارکتی ، بسیاری از افراد سایت های ثبت شده در نرم افزار را به طور خودکار توسط رایانه شخصی باز می کنند. در واقع ، این یک رابطه برد-برد است.

7. تجزیه و تحلیل تجزیه و تحلیل

و اکنون ، پس از همه این صحبت ها ، به بخش بسیار بسیار مهمی رسیده ایم که بسیاری از مشاغل ما از آن بی اطلاع هستند.

این مرحله در واقع تمام مراحل شما را کامل می کند.

درست است که این یک روش مستقیم برای افزایش بازدید سایت نیست ، اما موثرتر از آن است که فکر می کنید.

بنابراین بیایید نگاهی سریع به کانالهای کاربر و بازدیدکننده بیندازیم و سپس ببینیم که این تجزیه و تحلیل چه نقشی دارد.

اگر همه روش های ذکر شده را خلاصه کنیم ، به کانال های زیر خواهیم رسید:

بازدید سایت از Google را افزایش دهید
بازدید مستقیم را افزایش دهید
مراجعه به سایتها یا کانالهای دیگر را افزایش دهید

هر یک از این راه های افزایش بازدید سایت دارای زیر روش ها و نکاتی است که باید همه آنها را با هم پیاده سازی کنید تا به نتیجه برسید.

تجزیه و تحلیل نتایج به دست آمده از هر یک و نظارت بر بازخورد و رفتار کاربر در تمام مراحل و روش ها به شناسایی نقاط قوت و ضعف کمک می کند. پس از شناسایی نقاط ضعف ، آنها را برطرف کرده و نقاط قوت بیشتری کار خواهیم کرد.

این س questionsالات را در نظر بگیرید:

کدام مقاله ها یا صفحات سایت شما در ماه گذشته بیشترین بازدید را داشته اند؟
کاربران پس از بازدید از صفحه اصلی بیشتر به کدام بخش وارد می شوند؟
کدام کانال اینستاگرام بیشترین تبلیغات را داشته است؟
کدام شهرها یا کشورها بیشتر افرادی هستند که مستقیماً از سایت بازدید می کنند؟
چه نوع تبلیغاتی و با چه محتوایی کمترین بازدید کننده را داشته است؟
انتشار گزارشات چقدر در بهبود سریع رتبه بندی سایت تأثیر داشت؟

اینها تنها برخی از نشانه های اصلی در جلو بردن سایت شما هستند.

تبلیغات کم اثر را حذف کنید یا موقعیت نمایش آنها را تغییر دهید.

اگر محتوای منتشر شده در سایت در نتایج جستجو رتبه خوبی نداشته باشد ، مشکلی وجود دارد. این موارد را شناسایی و حل کنید.

این مشکلات می تواند نامناسب مقاله ، توضیحات متا ، توزیع نامناسب کلمات کلیدی در متن ، مقاله غیر جذاب برای کاربران و غیره باشد.

حال سوالی که در ذهن شما ایجاد می شود این است که کجا و چگونه می توانیم این تحلیل ها را انجام دهیم؟

تجزیه و تحلیل سایت ، نظارت ، سئو و ابزار تبلیغاتی

تقریباً تمام حرکات و رفتارهای کاربران در اینترنت قابل ضبط و نظارت است. هر کلیک کاربر می تواند وقتی روی صفحه می ماند و حتی حرکات ماوس و صفحات پیمایشی اندازه گیری می شود.

همچنین شاخص هایی مانند نرخ تبدیل ، پسندیدن و … وجود دارد که مفید هستند.

برخی از این سیستم عامل ها و ابزارها مانند اینستاگرام ، تلگرام ، سیستم عامل تبلیغات کلیکی و بازاریابی از طریق ایمیل ، همه معیارهای مفید را اندازه گیری و گزارش می کنند. داستان در مورد سایت کمی متفاوت است.

ما ابزارهای مختلف تجزیه و تحلیل دیجیتال در سایت های خود داریم. مهمترین ابزارها به طور خلاصه در زیر معرفی می شوند. برای اطلاعات بیشتر ، ما پیوندهایی را برای مقالات خاص برای هر یک فراهم کرده ایم.

Google Analytics کاملترین و معتبرترین منبع برای تجزیه و تحلیل سایت شما است.

در Google Analytics ، می توانید تمام ابعاد و زوایای سایت خود را بررسی کنید و ببینید در هر بخش چه اتفاقی می افتد. از محبوب ترین صفحه سایت شما گرفته تا اطلاعات دموگرافیک و حتی رفتار کاربر در صفحه شما. بهترین کار این است که همه ابعاد و زوایای خود را بصورت ماهانه یا هفتگی از طریق Google Analytics تجزیه و تحلیل کنید و بر اساس آن تجزیه و تحلیل ، یک استراتژی محتوا برای سایت خود تدوین کنید.

Google Analytics می تواند همه کمپین های تبلیغاتی ، آمار فروشگاه آنلاین ، بازدید از صفحه و موارد دیگر را ضبط کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Google Analytics ، به مقاله همه چیز درباره Google Analytics مراجعه کنید.

دومین ابزار مهم تجزیه و تحلیل دیجیتال که می تواند کمک زیادی به تجزیه و تحلیل رفتار و نظارت بر کاربران کند ، مدیریت برچسب است. Tag Manager ابزاری واسطه ای برای سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل است. به عنوان مثال ، Google Analytics نمی تواند تمام داده های مورد نیاز را جمع آوری کند. داده هایی مانند پرونده های بارگیری شده یا کلیک یک دکمه خاص بدون برچسب مدیر قابل پیگیری نیستند.

به همین دلیل ، ما از Tag Manager برای گسترش دامنه جمع آوری داده ها و بهبود تجزیه و تحلیل سایت استفاده می کنیم.

البته این تنها استفاده از Tag Manager نیست. چندین ابزار و بستر تبلیغاتی یا تجزیه و تحلیل تبلیغاتی دیگر علاوه بر Tag Manager استفاده می شود. بیشتر بخوانید درباره Tag Manager …

کنسول جستجو رابط کاربری شما با Google در بحث SEO است. Console Search موقعیت شما را در نتایج جستجوی Google گزارش می دهد. پیوندهای خارجی ، کدهای طرحواره ، سرعت سایت و … دیگر گزارشات جستجوی کنسول هستند. درباره کنسول جستجو بیشتر بخوانید …

رقبا را تحلیل کنید

رقبا را رصد کنید. تمرین این جمله ساده قسمت بزرگی از تحلیل شماست.

هرچه بهتر بتوانید استراتژی ها و برنامه های رقبا را کشف و درک کنید ، بهتر می توانید برای خود برنامه ریزی کنید و از آنها پیشی بگیرید.

احتمالاً شما بسیاری از رقبای اصلی خود را به صورت آفلاین می شناسید ، علاوه بر این می توانید کلمات کلیدی دامنه خود را در گوگل جستجو کنید و ببینید کدام سایت ها رتبه اول را دارند.

شما باید دائماً رقبایتان را تجزیه و تحلیل کنید و بتوانید بفهمید که چرا کلمات کلیدی خاص آنها از شما رتبه بهتری دارند. مطمئناً ، قرار نیست آنها را دقیقاً کپی کنید ، بلکه افق دید خود را گسترده تر کرده و به شما در یافتن راه حل های بهتر و مناسب برای تجارت خود کمک می کند.

خوشبختانه ابزارهای مختلفی برای تحلیل رقبا از نظر سئو و محتوا وجود دارد. چندین ابزار وجود دارد که در مقاله رایگان سئو و ابزار بهینه سازی سایت معرفی کردیم.

هرکس که عمل نکرد و به امیدش رسید … بذر حماقت نپاشت و منتظر ماند

یک نکته مهم را باید در پایان این مقاله بگویم.

در حالی که افزایش بازدید سایت مهم است ، نباید تنها هدف شما باشد. زیرا “بازدید” فقط یکی از شاخص های عملکرد سایت است.

پس این یعنی چه؟

یعنی وقتی مشاغل آنلاین دارید ، مجله ای که می خواهید با تبلیغات ، فروشگاه آنلاین ، سایتی برای معرفی خدمات و خلاصه ای از هر نوع سایتی درآمد کسب کنید ؛ به جای تمرکز فقط بر تعداد بازدیدکنندگان ، ده ها شاخص دیگر وجود دارد که باید آنها را کنترل کنید تا به هدف خود برسید.

به عنوان مثال ، در نظر بگیرید که تعامل شما با بازدیدکنندگان چقدر کم است. ببینید نرخ پرش صفحات سایت چقدر است. یعنی بازدید کننده وارد صفحه دیگری می شود یا بعد از اولین صفحه ای که می بیند کاری انجام می دهد؟ وقتی بازدید کننده پس از دیدن صفحه اول سایت را ترک می کند ، به این معنی است که کاری از دست داده است. در مقاله پرش نرخ که من به آن پیوند دادم ، بیشتر توضیح دادیم که این مشکل از کجا ناشی می شود.

در پایان ، مثل همیشه ، از شما می خواهیم نظر یا سوالی داشته باشید ، حتماً برای ما بنویسید.