Hashtags and instagram

آموزش آموزش تولید در اینستاگرام . هنگامی که مشکل ایجاد شد ، وقت آن است که هشتگ داشته باشید. در این مقاله ، در مورد آنچه که با نوشتن محتوا در اینستاگرام تولید محتوا در اینستاگرام می شود ، بحث خواهیم کرد.

در بهترین زمان می توانید نظرسنجی های زیادی را در وب سایت هایی مانند اینستاگرام پیدا کنید. اما البته بهترین زمان برای تبلیغات شما بستگی به مخاطبان شما دارد. بهترین راه برای اطلاع از بهترین نتایج اینستاگرام این است که شروع به ارسال کنید و مراقب نتایج خود باشید. به دنبال روزها و ساعت هایی باشید که بهترین نتایج را به دست آورید.

موفق باشید روش تولید محتوا در اینستاگرام. به برنامه های شخص ثالث امکان برنامه ریزی محتوا – عکس ها ، فیلم ها و GIF ها را می دهد. اگر از رسانه های اجتماعی زیادی استفاده می کنید ، من ابزاری مانند SocialPilot را پیشنهاد می کنم (برنامه هایی که از 30 دلار در ماه شروع می شوند و 14 روز آزمایشی رایگان دریافت می کنند) ، که به شما امکان می دهد تمام پس اندازهای خود را پاک کنید. مدیریت یک سایت این برای مشاغل کوچک مفید است زیرا مجبور نیستید هزینه بسیاری از ابزارها را بپردازید (و وقت خود را صرف رفتن از یک ابزار به ابزار دیگر می کنید).
SocialPilot به شما امکان می دهد پست هایی را در وب سایت خود طراحی کنید و برخی ویژگی های اضافی را که می تواند برای Instagrammers مفید باشد ارائه می دهد:
برای اشتراک گذاری در حساب اینستاگرام خود ، رایگان از کتابخانه داخلی آنها پیدا کنید.
با فیلترها ، جلوه ها ، متن و سایر گزینه های ویرایش وضعیت اینستاگرام خود را بهبود بخشید.
تصویر خود را بکشید.
برای نحوه تولید محتوا در اینستاگرام پیوند به یک وب سایت خارجی. و با اعضای تیم برای اجرای برنامه های موردی خود همکاری کنید.

چگونه خود را در اینستاگرام تبلیغ کنیم

اگر یک برنامه خوب و پست های شگفت انگیز دارید ، چگونه می توانید نتایج اینستاگرام خود را بهبود بخشید؟ در اینجا راه هایی برای افزایش فرصت ها ، بهبود دوستی ها و افزایش پیگیری وجود دارد.
هشتگ های ویژه اضافه کنید
هشتگ ها راهی عالی برای یادگیری نحوه ایجاد محتوا در اینستاگرام هستند. هشتگ های مناسب (و تعداد هشتگ های مناسب) می تواند به شما در جذب مخاطب و دنبال کننده بیشتر کمک کند.

اگر شما یک نوع بزرگ و سبک هستید ، معمولاً از هشتگ استفاده نمی کنید. اما اگر شما یک کسب و کار کوچک یا متوسط ​​هستید ، حتماً با دقت نگاه کنید و از یکی از پست های خود استفاده کنید. در غیر این صورت ، برای اکثر مردم کاربردی پیدا نخواهید کرد.

قبل از اینکه چند روش توصیه شده برای استفاده از هشتگ های اینستاگرام برای استفاده از هشتگ ها در اینستاگرام را به اشتراک بگذارم ، بیایید نگاهی به انواع مختلف هشتگ ها در اینستاگرام بیندازیم.

هشتگ های مارک دار: این هشتگ هایی هستند که شما ایجاد می کنید و منحصر به برند شما هستند. می توانید از آنها برای ساختن نام تجاری خود و الهام گرفتن از محتوای تولید شده توسط انسان بر اساس آموزش های تولید در اینستاگرام استفاده کنید. اگر نام تجاری می سازید ، مطمئن شوید که کوتاه است ، تایپ آن آسان است و همیشه به یاد ماندنی است. در اینجا نحوه استفاده Adobe از علائم تجاری در تاریخ خود آورده شده است:

هشتگ های صنعتی: این هشتگ ها با صنعت خاصی مانند #عکاس #مرتبط هستند. این نوع هشتگ اغلب با ده ها میلیون پست محبوب است.

هشتگ های طاقچه: اگر #عکاس در تجارت هشتگ بود ، هشتگی مانند #foodphotographer یک هشتگ طاقچه بود.

دیدگاهتان را بنویسید